Monday, September 10, 2012

"Doa"

Assalamualaikum Semua dan Salam 23 Syawal.

Masih mood raya?hehehe..kat office saya hari ni ada open house..turn seksyen husband saya..hohoh..seksyen saya pula hari khamis..hari rabu dan jumaat pun ada open house utk seksyen yg berlainan...esok pula saya ada tugas..pun ada makan free juga..makanya..seminggu ini duit boleh simpan sementara tunggu gaji 25hb..Alhamdulillah syukurr :)

Rabu lepas..waktu lunch saya dan seorang kawan ke Tesco Selayang.Saya teman kawan saya nak beli barang.Dah beli barang semua..kami terus ke food court.Tak sangka berjumpa dengan seorang kawan satu ofis yg sedang cuti sakit.Jadi, kami pun makanla sama² dan berborak panjang walau masa agak mencemburui..Kalau ikutkan saya nak post entry ni rabu lepas lagi..tapi asikla tertangguh²..tskk..Sakit yang kawan saya alami agak kronik juga.Tak berani saya nak huraikan penyakit tersebut di sini kerana takut tersalah info.

Apa² pun...saya doakan kawan saya cepat sembuh..Dan hari ni..adalah hari dia akan menjalani operation tersebut.Harap kawan saya dan baby dalam kandungan selamat menjalani operation tu ye..Dia ada ckp..harap baby takde apa² akibat kesan dari operation yang dia akan hadapi ni..dan doakan lah die cepat baik..




*saya*zaza*maknam*

so, utk semua kawan² yang sama office..dan juga utk para pembaca yg lain, kita doakan Zaza dan baby nye selamat menjalani operation tu ye..insyaAllah.


5 comments:

Anum said...

insyaallah..

Akak Kembang said...

i'allah..mudah-mudahan semuanya selamat. 2-3 hari ni asyikjumpa member lama jek

suwara entertainment said...

tu la kan kak jue. sedih je bila dpt tau kwn2 kita x brp sihat camni. nak2 bila ade baby. semoga Allah permudahkan segalanya utk mama zaza, lindungilah dia dari bahaya dan bencana Ya Allah. Semoga penyakitnya cepat sembuh. amin...

wardah @ fie shah said...

InsyaAllah, moga Allah permudahkan..

lynda said...

semoga zaza selamat menjalani operation....semoga cepat sembuh