Tuesday, March 30, 2010

"Alkisahnya"

Aku bukannye seorang bloggers tegar..mood mari..adalah entry baru..kalau tak..tarakkk!!..RAJIN baca saja..tu pun aku dpt dari ehsan kawan2..kalau tak..haram aku tatau sapa2 nye blog..harap kawan2 nye plak..dorang pun..lemau je aku nak baca..buhsan dokkk...heheheh..udah berlumut je kalau tiap2 hari bukak tajuk tuuu je contoh cam "bunga telur" haihh..buhsannnn..hehehehe..jangan mare arrr..kalau member2 aku duk cerita pasal rakan2 blog dorang..haram aku tau..hehehe..seriuss aku tak amek tau pon..maleh aku nak bukak2 nii..mana yg aku kenan je..contoh Elle..aku ske blog kau Elle..kaulaa pemakan tegar!
Aku rajin lately ni bukan apa..sementara opis tak blok..aku gunakan kesempatan yg ada..aku buhsan nak tunggu 6.30 (mr. ajib wat ot)..sementara nak tunggu, aku hapdet laa mende2 ni..tiba2 teringat plak anak aku..sian die..selalu kul 5.30 aku dah sampai umah (aku abis keje kul 5.00)..mandi2..mr. ajib amek die kat umah sebelah (FYI..aku duk umah mak mertua)..aku dah siap2..terus nenenkan dia..mr.ajib plak terus gi ofis semula wat ot..tapi skang dah ubah time..6.30 gerak dari ofis..sampai kang kat umah..dlm kul 7.00 atau lebih sikit ...mak mertua aku atau makcik dah amek dia..muka die akan terkulat2 sebab dah 1 jam setengah tak dpt nenen..syian dia..walau dpt susu formula pun..die tetap akan mencari "nenennya"..akan terpancar satu kepuasan kalau dia dpt nenen..Kat ofis..aku akan pam at least satu botol penuh 8oz atau lebih utk bekal dia esok.sebab tu kalau korang leh nampak aku selalu bawak bottle warmer sebagai aksesori tambahan semenjak aku masuk keje dari berpantang..hehehe..balik keje terus bagi die nenen sampailaa esok pagi nak gi keje sebelum anta umah sebelah..dgn bekal tu..dptlaa die nenen dlm 3 kali..selebihnye sampai nak tunggu aku balik..dgn susu formula plak..begitulah seterusnya..Ahh..lambek bonar aku rasa 6.30 ni..haihh!!! copek laa..mami miss u a lot!
Tak penah2 aku nak gi dgr2 ceramah ke nengok tayangan video ke..sebab nak kejar kredit hour punya pasal..termakan jugak akan hasutan mak buyong n mak nam..huh..sampai2 je..aku terus layan ZZzzzZZZ...syiok gak tido walau satu jam..dpt gak ganti tido malam yg tak lena..Ahh..aku dah ada lingkaran hitam di mata..kacak lagi kah aku?apakah?!!
Ahh..mata aku masih duk nengok jam!! lamanyee 6.30 ni..damn!!

No comments: