Thursday, July 11, 2013

"Sharing is Caring :)"

Assalamualaikum Semua dan Salam 2 Ramadhan :)




renung² kan..dan selamat beramal :)




14 comments:

Nurzakiah Hanum said...

renungan yang baik

fazilzura said...

tumpng copy beb

fairus said...

betul...

Marya Yusof said...

As salam Ratoo,

Salam Ramadhan... Orang Peru (non muslim) ni bila kita kata kita nak posa sebulan terus muka berubah... siap tnya anak yg kecik (Iman) pun puasa jgk ke.. sy ckp belajar baca doa dulu (solat)... mcmlah agama kita kejam sgt kan...hehehe :D

SangRatoo said...

Nur Zakiah Hanum: betul kan..kite duk paksa anak² puasa je..solat tak..insyaAllah utk renungan dan amalan kite bersama :)

SangRatoo said...

fazilzura: silakan beb :)

SangRatoo said...

fairus: betul betul betul (upin ipin) :)

SangRatoo said...

Marya Yusof :

Salam kembali..
betul tu Marya..Islam tak kejam pun..malah memudahkan..sesetengah org saja yg buatkan ianya sukar..semoga kite terus mendapat petunjuk dan hidayah dari Allah SWT amin .

ieda immi said...

alhamdulillah ..
ini yg selalu kita perbetulkan ! ;)

SangRatoo said...

ieda:

betul tu kak ieda :)

Cho Zila said...

betoi2.. betoi22..... tuler yang diharapkan...

Biuty's Gourmet said...

solat tu tiang, puasa dan lain2 tu badan. mcmmaner nk bina badan rumah tanpa tiang?Ju, pls follow blog akak yg lagik satu ni. akak dh follow ju, just click kt situ jer.

SangRatoo said...

Cho Zila: hehe..moh ler kite sama² lakukan :)

SangRatoo said...

Biuty: haa ammmakk! :)