Tuesday, December 16, 2014

"Kisah Arjuna Beta"



Assalamualaikum Semua dan Salam 23 Safar :)

Ada masa mood aku memang totally kedaung.Malas.Malas.Malas.Nampak tak ada 3 M kat situ..hahaha..itu sebab aku buh tiga je..kalau tak boleh penuh entry ni dengan perkataan keramat tu..tapi dalam malas aku bukak juga blog cumanya nak cari idea untuk up entry tu sajalah.

Lama tak cerita pasal bujang seorang ni.Aritu 12hb November genap beliau 5 tahun.huhuh..hujung² tahun barula genap umurnye..Planning nak buat maciam-maciam..nak gempak²..tapi ukur poket sendiri jela kan.Janji ada.Takde pun takpe kan.Tapi bebudak sekarang ni pandailah mintak maciam-maciam..Nak begitu..nak begini.Aku rasa dulu nak mintak mak abah aku duit beli belon seketul pun rasa bergetar hujung bibir.hahaha tak berani beb.Penyudahnya memang tak mintakla.Ko simpanla duit belanja sekolah tu..kumpul la sampai berapa target ko nak beli barang.Sebab tu generasi zaman² kita ni dulu..dikatakan lebih berdikari.Generasi anak² kita ni..semua manja abak ang! Nak apa je dapat.Tak semualah..mana² yang dirasakan boleh la.Tapi still lah bagi aku..budak² la ni senang je dapat..huhuhu..time kita² dulu...payah nye haih..agree? 

Berbalik cerita bujang sorang ni. Hari kejadian aku cuma buat goodies bag dalam 60 pack utk school taska beliau.Kek sebiji.Pastu aku oder nasi goreng biasa untuk anak² makan kat school taska tu la.Kul 4.30 petang camtulah majlis bermula.Aku tunjuk muka kejap je kat taska tu.Rasa sesuap nasi goreng.Amik sedas 2-3 gambar.Pastu naik balik opis.hihihi..Biar teacher² handle anak² semua tu kan.

Yang best, gambar sambut besday kat school taska banyak yang takde. frust! (sambil ketap bibior)..huhuh...teringat masa time amik tu, batery nyawa² ikan.Agaknya aku tak save masa amik tu.huh.Dahla anak² siap senyum masa tu.Rasa nak nanges plak bila teringat. Kalau boleh putar masa, aku nak amik balik gambar² tu siap selfie dengan anak²..huhuh..mami sorry ye Aaron..huhuh..

Kek masa kat school taska :)




Balik keje, another celebration kat rumah gombak plak.Waahh..satu hari sampai 2 kek lagi.Maciam-maciam.Sambut gitu² je.Dengan cousin² dia.Budak² jela meriah.Kita dah besar² ni meriah biasa² aje kan.Gambar? Ada tapi dalam henpon orang lain.hihihi..

Selang sehari besday beliau 13hb Nov tu adalah besday Tok Ann.Sebabkan jatuh hari biasa kita drag dan celeb hari sabtu nya kat Cheras.Pun buat makan² biasa aje.Sesama family.Lebih ukhuwah..still ada kek jugak.Wahh..masuk 3 kek dah ni.Tapi kek ketiga share ler deme bertiga.Aaron, Tok Ann and Pak Ngah yang besday on 24 Nov.kira sambut in advance lah..hehehe


with Pak Ngah nye yang ke 34 :)

with Tok Ann yang ke sweet 55 :P


OK.Sambung esok² lah yek.

Bye!
Happy Reading :)






1 comment:

Anonymous said...

bkn ko je beb , aku pun dh ala2 M jgk ngn blog bahahahahahhaha

amboi bnyk nye kek anak teruna potong..