Tuesday, February 17, 2009

"Ermmm"

Hari ni tak sempat nak buat banyak perkara yg selalu aku buat..heheh..(alah..setakat buka pc pehtu cek-cek apa2 yang patut)..kerja pun tak buat hari ni..bukan apa..jadi usherettes (huh..kalau orang lain ni..siap tulis macam die yg pegawai..siap tulis macam die laa yg buat event tu event ni)hehehe..aku cuma kakitangan kerajaan gred N17 aka kerani aka pembantu tadbir..buat apa nak malu..betul tak? ada kerja juga..kasihan pada mereka2 yg belum dpt kerja..padahal graduan2 yg lagi pandai dari aku..belum rezeki lagi agaknya..okey..aku nak kemas2..esok cuti..

Selamat Membaca!!!!

3 comments:

mystery me said...

pembatu tadbir efektif tau!!hehehe

..::SangRatoo::.. said...

eh apa daa pemBATU?..ye..pembantu tadbir efektif dan aktif!!! hehehe

Anonymous said...

yelah..sumer keje pon pembantu tadbir yg kene buat kan...? jgn sampai kita bertukar jadik pembantu takbir..!! baru diorg tau...hehe