Thursday, February 19, 2009

"Liku-liku kehidupan"



Semalam aku cuti gi hospital..teman husband gi check-up..balik dari tu..singgah rumah mertua..adalaa barang yg husband aku nak amek..dalam kul 3.00 ptg baru gerak ke rumah kitorang..tu cite semalam la..hari nii..dari pagi sampailaa tadi ni..aku sibuk wat keje..biasala kerja2 kerani..tapi skang ni aku free skitla..sebab tu ada masa nak "hapdet" benda ni.alah..memula ada blog..biasala..sibukla nak menghapdet..karang..dah lemau..tak maunya..


"Ya Allah Ya Rahim, ampunilah dosaku,dosa suamiku,dosa kedua ibubapaku,dosa adik beradikku,dosa saudara maraku,dosa guru2ku,dosa rakan2ku dan dosa seluruh umat Islam yg lain..
Ya Allah Ya Rahman, kurniakanlah kami agar menjadi umat Mu yang soleh mencintai Islam.
Ya Allah Ya Razzak, limpahkan kami dengan rahmat Mu,kurniakanlah kami rezeki yang berkat, kerja yang baik dan berjaya di dunia dan di akhirat.
Ya Allah Ya Jabbar,makbulkanlah hajat kami semoga kami tergolong dalam golongan yang beriman dan ditempatkan di dalam Syurga Mu.
Ya Allah Ya Mutaqabbir, jauhkanlah kami dari azab api neraka,jauhkanlah kami dari perbuatan syaitan dan iblis yg direjam,jauhkanlah kami dari segala penyakit, jauhkanlah kami dari sifat khianat dan munafiq serta kemiskinan.
Ya Allah Ya Wadud, kurniakan kami dengan kesihatan yang baik zahir dan batin.
Ya Allah Ya Zaljala Liwal Ikram, makbulkanlah semua hajat kami dan semoga kami menjadi umat MU yang taat dan bertaqwa serta satukanlah hati kami ke jalan MU yg diredhai.
Amin Ya Robbil Alamin... "

2 comments:

wardah @ fie shah said...

amin..doa sy untuk awk jua.. :)

SangRatoo said...

Alhamdulillah tengkiu! hehehe~