Thursday, March 05, 2009

"Alahai..malasnyeee"

Hishk...dua tiga hari ni, malas rasanya nak hapdet blog..bukan apa...tak berkesempatan pun ya..tatau nak type apa pun ya...tapi kadang2 sempat gak baca kengkawan nye blog..semalam hujan lebat..selebat2 nya...tak pernah2 gi toilet tetiba nengok siling mencurah2 air hujan..huh..dengan bersemangat..terus aku patah balik..dan ajak kawan teman..haha..aku tetiba teringat cite Dark Water..hehe..tu la..ske nengok cite horor2 ni..pastuh takut! umm..disebabkan hujan yang agak lebat tu..dari nak balik awal jadi lambat..aku tunggu husband..Actually die MC sebab tak sehat..jadi, dari umah mak dia..direct terus ke ofis amek aku..dia kuar kul 5.30..tup tup..sampai kul 8.00..aku takleh marah dia..kerana dek hujan yg lebat tu..KL banjir..The Mall tu banjir abis..husband aku lalu situ..terpaksa pusing2..tu yg lambat sampai..apa2 pun Alhamdulillah..selamat juga pulang ke rumah walau lari dari perancangan.Biasalah..kita hanya mampu merancang..Tuhan yang menentukan..Hari ni tak berapa lebat..tapi masih hujan la..sempat jugak aku ngan geng2 opis gi beli barang2 makanan utk pantry kat opis nun..taklah banyak sangat..takat kudap2 tu la..tapi memborong jugakla kitorang..sempat gak singgah kat Ketapang..fuhhh..syedapppp..............blurrpppp...Alhamdulillah.....

No comments: