Friday, March 06, 2009

"Malam ini penentunya"


Tak sabar nak balik awal hari ni, sebab nak nengok Raja Lawak Astro..hehehe..dulu takla excited sangat..tapi, semenjak ada Man Belon..rasa seronok nak nengok..die ni macam penyeri laa...takle lawak sangat..lepas die terkeluar...si mamat kelantan sorang ni masih stay lagi..Amir im shorii laa sapa lagi..kekadang meluat ada jugak.patutnya die ni dah lama terkeluar..tapi ramai pulak pengundi dia...hehehehe..aku paling ske kat kumpulan SEPAH..harap2 dorang menanglaa...jangan lupa, Jihan pun best!!! apa2 pun, ni adalah rezeki.Menang kalah adat pertandingan..kalau dah tertulis nama si polan polan yang menang..Alhamdulillah...

Hari ini adalah berita terbaik utk aku dan suami..Alhamdulillah..Salah satu doa ku dimakbulkan.Amin.

1 comment:

mystery me said...

Alhamdulillah..ni kire hadiah besday ajis la ni..hehehe