Monday, March 02, 2009

"Hye, My Name is Sally"


Ini Saliza..aku panggil Sally je..ni antara kawan merangkap sahabat merangkap kakak merangkap segala2nya di dunia ini dan semoga di akhirat nanti InsyaAllah..Sally yang ku kenal dari Pej Tanah W/P tahun 2001 sehingga kini.Aku sayang gila kat Sally ni.Kami berkongsi segala suka duka.Menangis sesama..Gumbira sesama..Alhamdulillah..sehingga kini tiada apa yg membuatkan kami bermasam muka..InsyaAllah sampai bila2..Rapatnya kami tidaklah diibaratkan seperti belangkas..kemana saja..pasti bersama..kerana kami mengamalkan "tidak perlu kain dalam semua aku nak tau..kau pun nak tau"...kerana jika begitu..walau hal yg sedikit pun pasti ada yg bermasam muka..Jadi, seeloknya begini..Kerana kesabaran, kejujuran dan hormat yg ada pada dia, membuatkan aku kagum dengan sikap nya.Sally yang ku kenal, seorang yg lembut hati, dan terlalu lembut hati.Dek kerana itu, ada seorang lelaki yg sanggup melukakan hatinya..tatau laa aku kalau jumpa jantan tu..umm..aku yakin Sally masih mengonteknye..ye laa..maybe atas dasar persahabatan juga.Tapi, aku doakan semoga Sally bertemu jodoh sebaik2nya dengan lelaki yg beriman dan boleh menjaga Sally dan emaknya.Amin..

Beza tak kedua2 gambar ni?hehehe..Pertama gambar zaman kegediutan dia..heheh..(im shorrrii)...Kedua, zaman kegemilangan dia..(kurus wehh..aku yg gediut)..hahaha~


3 comments:

mystery me said...

stuju!!kak sally antara org² yg baik hati..sy suke die jugee...

saliza said...

wah² terharu laaa...ishkk malu tersiput siput laaa... ermm ni kene bukak blog nih....

mystery me said...

hehe..sile sile kak za..sy meng alu -alukan kedatangan blog kak za..kalo buat private jgn lupe invite fie tau..hehe