Wednesday, December 21, 2011

"SangRatoo's Wordless Wednesday #12"

like father like son.
ewah²..kakiii..
sambil makan "podedo"..


22 comments:

Anum said...

ala cutenya dia sis, duduk atas tue

ct shah said...

macam boss ler.hehehe..

Sue-Rya AQ said...

hahaha..mmg anak papa..gaya sama ok.. :))

Ati Masrif said...

so suwett :)

mana tak tumpahnya kuahkan ..hihi

sahromnasrudin said...

bis boss tue...hehehee

fairus said...

HEHE.. TERBAIK.. SAYA SEBENARNYA ADA JUGA GAMBAR SERUPA MACAM NI. TAPI MASA TU SAYA TIDUR DENGAN ANAK DI ATAS KATIL.. DUA2 POSISI YANG SAMA.. ;)

ZSqueenbee said...

betuahnye budak...hahaha...chumel giler...

tmpt duduk tu xtahan....ini sememangnya ank papa...

saLLy sWeeT said...

jue apesal ko kabor kan gambar dapor ko??? heheh

wardah @ fie shah said...

Apa duk dalam pelampung ni Aaron? Hahaha

..::SangRatoo::.. said...

anum: tu pelampong nemo dia..hehehhe

..::SangRatoo::.. said...

ct shah: tuler..kalau ngk gaya mcm tulaa.. :D

..::SangRatoo::.. said...

sue: mmg gitulah...dah bapak borek anak rintik..eheheh

..::SangRatoo::.. said...

ati: kak atie..kalau dah bapak..anak pon sama...hehehe

..::SangRatoo::.. said...

sahrom: hehhe..tuler..mcm big bos sangat.. :P

..::SangRatoo::.. said...

fairus: betul kan..mcm ada kebetulan je..rasanya ramai lagi bapa² atau mak² di luar sana yg ada gambar lebih kurang dgn anak masing² :)

..::SangRatoo::.. said...

ZS: hehehe..tulaa sopie..die ikut papa die la..angkat kaki ateh tu..takpe..kita diam jelaa ngk..kat rumah orang..siaplaa..eheheh

..::SangRatoo::.. said...

sally: aku tgh masaklaa kak za masa tu..ko tak nampak ke?heheheheheh

..::SangRatoo::.. said...

wardah: sebuk naa mintak mandi kolam..kan ke jauh..bukak "podedo" terus diam..hehheh

Nazri Razra said...

hhahhaa.. possing tu hanya orang lelaki je leh buat. Terbaekkk layan tv musim cuti

lynda said...

seronoknya bersantai hujung2 minggu kat rumah sambil silang kaki tengok tv...kemain Aaron tu aku tengok..

..::SangRatoo::.. said...

nazri: itula dia..rasanya orang² lelaki je biasa buat pose cenggini :D

..::SangRatoo::.. said...

lynda..mmg seronottt bersantai² di rumah...bertambah seronok jika kaki naik mcm tu..heheheeh..kemaenn anak beranak..ewwahh~