Wednesday, October 17, 2012

"Biskut"

Assalamualaikum Semua dan Salam 1 Zulhijjah :)

sungguh...maafkan saya..saya betul² macam biskut lately ni..bukan dibuat²..tapi mmg sibuk..seminggu lepas saya bertugas di KLCC Convention Centre sempena IGEM 2012..sempat juga merasa check in di Impiana Hotel..tapi saya check in siang je..hohohoh..tak sampai hati nak tido hotel..kenangkan anak kesayangan..okla tu..dpt breakfast, dpt lunch..dapat dinner..dapat baring² golek² atas tilam hotel..tapiiiiiii..kaki saya lenguh sebabnye..dah lama tak naik lrt..berjalan kaki dari klcc ke impiana..ulang alik..adeh.. (saya perlukan foot massage) tsskk..gambar² ada simpan..tapi penyakit M untuk Malas nak tepek..

ummm apo laie ye..ha lagi satu..internet pun kurang memberangsangkan di opis ni..so mood nak update tu dari idea datang mencurah²..ibarat tercurah ke daun keladi..so terus jadi M untuk Malas..hohoho..

ouh ye..untuk kawan seopis saya wahida..ko ada tanye kan...



kalau u olls baca kat entry sebelum ni..yg saya tepek gambar tu..umm jawapannye nokss..ko gi kat ADOBE photoshope..dan sila edit sepuluh kali..cuba la..cubala noks..cubala....hohohohoh

jangan mareeee nokss.. i ♥ u more (ala² nabila huda) :P


2 comments:

kurus said...

alamkkkk kena belajar adobe nie ekekke ;))

suwara entertainment said...

ohohohoho..adobe photoshop mmg x reti nak guna lorrr..tp muka kjue mmg putih bersih. cantik je. x mcm usia sebenar :D