Tuesday, October 12, 2010

"Boleh Gitu?"

Pagi semalam...

Rasa marah yang meluap²..rasa panas je telinga kanan dan kiri..tatau nak ckp cemana.. hoh! rasa nak je saya hamburkan ...tapi..tak boleh..tahan..selagi boleh tahan..

Saya..menangis sepuas²nya..menangis bagai nak rak..tapi menangis yg senyap..sampai nafas tersedu sedan..tersangkut² dek kerana beria menangisnya..

Bukan..bukan bergaduh dgn Mr Ajib..tidak sama sekali..cuma..Mr Ajib suruh saya bersabar..itu jelaa dialog dia setiap kali perkara yg sama berlaku..ye ye..ma sabar..(selagi boleh sabar)..sambil senyum jahat..hahaha~

TAPI!!!

Saya terlupa satu perkara...lepas dah lega meluahkannya pada kawan²..baru saya teringat.. terus saya senyum sorang diri....saya dah takde hati dah utk meneruskan niat itu..sebab..dalam fikiran saya..dah terbayang macam²..boleh gitu?! hehehe~

Lebih kurang 10.00 pagi..saya terus buat milo dan makan beskut..Alhamdulillah...dah berbuka puasa pon saya..hahaha~

yer..saya berpuasa dgn niat menggantikan puasa yang tertunggak..tapi bila fikiran dah macam²..dan boleh mendatangkan kemakruhan..(ada ke ayat camni)..saya pon berbuka..haha~ alasan..ni perangai mak orang ke?alaa..mak orang pon manusia juga kan..hehehe..

petang..

saya ke gym..geng² saya takde..mula²..saya sorang je..takut jugak mengenangkan kisah² horror yg orang cerita..tapi saya kuatkan hati..takpe..takpe..takde apa²..tapi kejap² saya pandang pintu..manalaa tau kalau apa²...boleh terus lari..hehehe..lebih kurang 5.45ptg baru ramai orang..hati saya lega..dek kerana teruja..saya terlajak 15minit..(selalu sampai kul 6.00 je)..Mr Ajib dah setia menanti saya kat lobi..sorry pa..ma teruja eksesais..heheh..

ok..bila difikir²..saya plan camni plak..hari saya puasa..saya tak perlu ke gym..jika saya tak puasa..bolehla saya ke gym..ngklaa cemana..sebab plan kan..belum tentu jadi..boleh gitu?! hehehe

salam~

6 comments:

ZSqueenbee said...

Kak Jue,
jelesnyeee dh stat gym..windoo mahu lari2 la..akak nk kuwus cnne lgi..xpe xpe eksesaiz bkn tuk kuwos je kn..tuk kesihatan...nape nanes?? cian dieee..meh cni lempang lju2 org yg wat nanes tu..kih kih

..::SangRatoo::.. said...

ZSqueenbee: Jom Sopie!...bersenam utk kesihatan saja..bukan nak kurus sgt..skang ni cuma kurus ibu jari kaki je..heheheh... nangis..sebab ada orang² yg sibuk nak aturkan kehidupan kita..stupid! hoh..marah ni..heheh~

Sue-Rya Qistina said...

Kak Jue:waduh2...jelesnye org tu dh start ber'gym'...huhuhu..tggu la next year..nk ber'gym' jugak la utk diri sendiri..kihkih..ptt la kak jue cam maleh je nk makeup that day..rope2nye ade tragedi menimpa ye..xpe2..take it easy..sue dh lalui ape yg kak jue lalui..hadapi dgn penuh kesabaran ye kakakku..juz ingat kt hubby n aaron chumel tu je..

..::SangRatoo::.. said...

sue: hoh..mmg kalau tak kerana dua insan kesayangan ku itu..nak je aku hamburkan..tapi ku tahan jebatt! ..hehe..tapi ku hadapi dengan senyuman..selagi boleh le..heheeh

ZSqueenbee said...

YAYAYAYAYYY!!! leh join gym tp wat mse ni nk rehat2 lu..hihii...spe wat akak mawah2 ni..meh cni lempang lju2...hepppp!!! sabar sabar..Allah suke org yg sabar nih..

..::SangRatoo::.. said...

Zs: sebab bersabar laa ni sopie..heheh...