Tuesday, January 04, 2011

"Saya Ok"

Saya mengambil masa yg terlalu lama utk mengenal diri saya..
Ini kerana..saya tau di Malaysia amat sukar untuk mempercayai bahawa yang itu adalah diri kita sebenarnya..
Ini kerana juga keadaan sekeliling, family khususnya..kawan² dan apa juga keadaan..

Perubahan yang berlaku pada diri saya, amat ketara..Tapi saya tidak boleh menidakkan perubahan itu..Kerana saya tau..dan saya percaya..memang itulah diri saya yang sebenarnya..

Walau saya pada mulanya tidak mempercayai keadaan ini..tapi saya belajar utk menerimanya..Dan sekarang..saya semakin menyukainya..walau ada beberapa pandangan yang mengatakan saya tidak boleh berkeadaan sebegitu..

Namun, saya tetap dengan pendirian saya..walau saya dah berkahwin..walau saya dah mempunyai seorang anak..Saya harus mengakuinya..Saya harus mempercayainya..Saya harus menerimanya..

^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^



"SAYA TEMBAM..SAYA OK"



*** hehe...gurau je  ***



20 comments:

wardah said...

hargailah diri anda walaupun sudah tembun. muahahaha

Queen Of Late Comer said...

huh tembam tang mana tuh?.. mcm bese jek...tembam ok wat...
♫ cantek menarik tertarik ko mmg tembam ♪ ulang 3x...

sahromnasrudin said...

wah!!! bukan senang nak tembam tau..

dari,
yang bukan tembam hahahaha

ZSqueenbee said...

tombam kn chanteeekkk...kering2 watpe..hihi..alaaaa bknnye tombam sgt pon..sme je cam pp Aaron tu ha...hihihi...

ZZnoor said...

great jokes! haha!

..::SangRatoo::.. said...

wardah: jom lawanla..sapa lagi tembun.. :P hehehe

..::SangRatoo::.. said...

Queen: hehe..takleh syakap..maluuu kite..hahaha!

..::SangRatoo::.. said...

sahrom: hehe..masalahnye mmg asal dah tembam..pastu kurus balik..pastu bam bam balik..hehehe..

..::SangRatoo::.. said...

Zs: kejenye kecut kembang kecut kembang..pastuuu kembanggg je..heheh..kene kecut balik ni sopie..

..::SangRatoo::.. said...

Zz: hehe..saja takde idea..gurau²

wahida said...

aku plak bukan tembam, terlebih lemak....huwaaaaa!!!

Sue-Rya Qistina said...

hihihi...lawak2..apepun, kak jue tetap maintain cun.. :)

..::SangRatoo::.. said...

wahida: da..aku ni dah kategori berlemak jugak ni..hahaha~

..::SangRatoo::.. said...

Sue: hoih..tu mesti..mentengg....heheh tak cun pun..manis ada jugaa..

Mama Arissa said...

hahahhaa...x tahan ngan ayat tuh.lawak la mummy nih..:-)

..::SangRatoo::.. said...

Mama Arissa: hehe..ok apa..hehe..

ieda said...

tembam dan montok itu cantik dikk .. janji sihat .. kalau tembam dan tidak gemuk tuu lagi ok :))

..::SangRatoo::.. said...

ieda: betul tu kak ieda..janji sehat..hehehehe...

faizahpaiz said...

adoi.. ingat amende la tadi.. coi..

..::SangRatoo::.. said...

faizahpaiz: jangan mara arrrrr..hehehehe