Wednesday, August 08, 2012

"SangRatoo's Wordless Wednesday #23"

Assalamualaikum Semua dan Salam 19 Ramadhan :)

Lama saya tak tempek mende ni..terimalahhh..~


Untuk u olls semua (peringatan utk diri sendiri juga)   ^_*

mak selalu pesann.."diana...DUIT JANGAN BONCAH²"..hehehe

Membazir amalan syaitanirrojim.
Berbelanjalah dengan berhemah.


P/S:lepas tu sila jangan menangis..gaji bulan september..adalah 25hb..tskk tsk..sob sob..

18 comments:

Anum said...

anggap je x de gaji sis
takottttttttt

Sue-Rya Qistina said...

fuhhhh..mmg berpeluh tgk gap tarikh gaji bln ni ngan bln depan. kena byr dan settlekan hutang piutang dulu. klau x, mmg parah. yg penting skali, buat belanjawan agar x boros berbelanja nnt. hehehe

wahida said...

adoi la....lambatnya gaji bulan 9 tu....huwaaaaaaaaa!!

Anonymous said...

Gajitak cukup guna aje dulu duit raya anak...Apa susah...Nanti gantilah balik

AzuraFazil DIN said...

aku tiap2 bln 30hb beb ... relax je.. wakakaka
dpt cept , cpet le abis nye kan ..

Riri Yoorin said...

heheh itulah kan gaji awal uolsss aiyooo demam

fairus said...

HARAP BONUS BOLEH MENAMPUNG.. :)

ieda said...

aah kalau tidak merana naik raya huhuh

SangRatoo said...

Anum: ehehehe..semoga iman kuat..hehe..*tapi kepala dah fikir mcm² nak beli* tsk tsk

SangRatoo said...

Sue: betol..yg penting tolak siap² yg wajib dulu :)

SangRatoo said...

wahida: noks..sambung puasa jela..puasa ganti.. tsk tskk

SangRatoo said...

Anymous: hehehe...mcm biasa buat je die ni.. :)

SangRatoo said...

Azura: karang aku dah abis awal..aku loan kat ko dulu eh zura..boleh ar..leh ar..heheh

SangRatoo said...

Riri: tsk tsk..sila buat bajet awal..uwaa..tsk tsk.. *nangis jurai²*

SangRatoo said...

Fairus: insyaAllah..dah dpt bonus ni pun dh Alhamdulillah..sapala nak bagikan.. syukurrr :)

SangRatoo said...

ieda: tula kak ieda..yg paling parah..lepas raya tu..uwaaa..takottt.. :P

LYAfrina said...

uishhh terlalu awal kan...
kena btl2 bjimat cermat ni nk tgu gaji bln dpn lak...

ofis lya ttp byr ckp bulan.. cumaleh ambik advance la sape2 y nk ambik..

Nazri Razra said...

Tak sabar teman nak tunggu gaji. Banyak nak kena bayar ni. Kuih raya banyak order nii.