Saturday, July 05, 2014

"Rezeki"


Assalamualaikum Semua dan Salam 7 Ramadhan :)

Lately ni rajin pulak nak update blog.Bersemangat rasanya..hihihihi.Tapi!!!...kalau datang penyakit "M" aku tu..humphhh..abislah..mau makan bulan nak buat satu cerita pun payah..senduuu je nengok kan..rasa nak penampo kan aje..hihihihi

Aritu ada jugak post blog pasal ni. Sila baca ni Dapat BE . Walau tak banyak jumlahnya cukup buat aku rasa bersyukur sangat.Nak bersaing dengan blogger lain jauh sekali.Lagipun aku nak kata aku blogger pun ... maluuuueeww..hahaha..biasa² sajalah..update pun seketul dua ketul je..aku pun sederhana orangnya..ngeeee..

Lama tak godek² blog..pastu update bio, hobi etc kat profile nuffnang tu..pastu google camne nak hantar ticket...Nampak.. lama sangat tak update bio sampai aku lupa nak buat benda tu..pastu hantar ticket tanya itu ini..hohohoh..bajetla konon..eh tapi betullah..tips² yang blogger² berjaya bagi tu..nampaknya berjaya dan terlajak mujarab dannnnnn ianya betul² terjadi kat blog aku.

tak caya meh nengok ni..compared dari entry Dapat BE ni...dengan yang baru ni..

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v





see..dari 2 BE..tambah lagi 3 BE yang berenang² di tepian kat blog picisan ni..Alhamdulillah.harap² BE ni tak berenang di tepian terus..Moga² terus berenang² ke hulu ke hilir sampai ke lautan Hindi.Moga ianya KEKAL AKTIF! wah..macam baca script iklan.hehehe

ala...mmg betullah tak banyak mana pun kan..tapi just nak share dgn korang..korang rajin² buat k.Sebab aku memang M untuk malas..hihihih..Harap semua tak salah faham.Ini bukan entry riak atau takbur.Cuma aku nak bagitau apa yang blogger² berjaya beritahu tentang tips² tu adalah betul dan terjadi kat blog aku.Its really work! Meh aku mention blog sapa yang aku ikut tips tu..taraaaaaaa.. si cantek manis :)

Apa² pun..korang cuba dulu k.InsyaAllah rezeki berpihak pada kita.Tak banyak pun..sedikit jumlahnya lama² jadi bukit juga.Selamat Berbuka Puasa u olls.. aaaanndddddddddd.......




T H A N K Y O U N U F F N A N G!!!




No comments: