Sunday, July 27, 2014

"Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin"


Assalamualaikum Semua dan Salam 29 Ramadhan :)

Alhamdulillah..esok raya dah... 

Puasa cukup tak? hehehehe..pada yang nak pulang ke kampung tu..drive elok²..kalau penat ke..mengantuk ke..rehat dulu..kalau jalan raya jem, pastikan jarak kenderaan anda ye..

Ofice aku pun ada jugak gamba² raya..every year aku simpan gambar² raya semenjak kerja kat MATRADE nih..so ni antara gambar² yang ada..tahun sebelum² nya tak bolehla aku tunjuk sebab masa tu Gayah lom pakai tudung ko..hehehehe..


2012

2013

2014

Aku sendiri nak tergelak ngk gambar raya ofis tahun ni..mmg ikut peredaran zaman betul..Tema Selfie..Director pun ikut je layan perangai anak² buah yang gilos..terutamanya bos aku yang pegang monopod ni lah..hhehehe lawak..

So, korang tengah sebukla ni.. tgh masak rendang lah ni..tgh nganyam ketupat lah ni...tgh kacau dodol lah ni...tgh pasang langsiorr lah ni..gituuu..beraya sakan ye..hehehe..apa² pon..time raya jangan makan banyak² sangat..hehehe kolestrol gitu..hahahaha..ok Bye!

S E L A M A T   H A R I    R A Y A   A I D I L F I T R I   M A A F   Z A H I R & B A T I N
K O S O N G -  K O S O N G






3 comments:

Anonymous said...

selamat hari raya beb ..

aku pose penuh ocey thn niiiiii .. kui3 .. xtau le pe kes..

eija_sweetmama said...

Selamat hari raya..
Maaf Zahir dan batin..

hehe..mmg mengikut peredaran betul..selfiee n ceria..

suwara entertainment said...

meriah sungguh kan..hehehe..