Monday, April 06, 2009

"Alkisahnya"

Ntah cemana pagi ni tekak aku teringin nak rasa air zam zam..fuhh!!! mana nak cari siot!!air zam zam tu bukan boleh carik tepi jalan je...aku call husband..saja je arr manja2.."Pa, ma teringin nak rasa air zam zam la.." lama jugak husband aku fikir..kat mana yeh nak cari..pastuh die jawab.."Ha..kat pusrawi ada jual..nanti tghari Pa gi beli kan eh"..aku jawab balik.."laaa..kat pusrawi ada jual ke?kalau camtu..takpela..takyah la gi awal2..nanti ma check-up 16hb ni..kite beli banyak2"..aku pulak bukannya jenis..kalau nak sesuatu tuu..dan dan tu jugak nak..nasib jenis sabar..husband pun kata ok..lepas i lap u, u lap me..terus letak fon..takdelaa aku terfikir pasal air zam zam tu lagi..tghari aku ngan member belila sandwich kat KOOP aka kedai ala2 runcit kat bangunan ofis ni..tekak ni tak berapa sedap nak makan..asik nak muntah je..abis makan je..aku duk kat tempat sambil key in form form yg berlambak dalam sistem..tapi tak berapa buatla..sebab aku pening gegila ni..ntah cemana...husband aku call..saja tanye buat apa..biasala..kadang2 aku call die..kadang2 die call aku..dalam 2-3 minit lepas tu..tetiba je die terpacul kat tempat aku sambil sengih2..dan yg bestnye sambil pegang satu botol comel yg bertulis air zam zam..."aik..!! pa beli kat pusrawi ke?"..sambil sengih die jawab "takla..kat KOOP ada jual"..dengan ragu2 aku ambil.."betul ke ni?berapa sebotol ni pa"....."sambil sengih lagi "5 ringgit.."....umm..aku pun terus bukak..selawat atas nabi 3x..terus minum..betull..rasa air zam zam..payauuu sikit je la..aku sua kat husband.."cuba pa rasa..sama ke"...husband aku minum.."umm..betullah ni"...ehheeh..sambil senyum aku cakap terima kasih kat die..kalau boleh cam nak ciom time tu je..tapii..tapi!!..professional kan..boleh pulak moment keindahan tu diganggu oleh bunyik telepon..arghh..husband aku bagi hint nak blah dulu..aku pun sempat buat flying kiss kat dia..hahahahaha~....tengkiu Pa..

No comments: