Friday, April 03, 2009

"Lapar Mata!!!!"

Semuanya sebab LAPAR MATA..pernah dengar perkataan ni..mungkin jarang2 digunakan..tapi pernah ke merasa situasi ini dimana..beli makanan macam2..lepas tu tak abis..malah tak sentuh langsung!! tghari tadi dengan gayanya aku oder mekdi melalui kawan aku..kebetulan hari jumaat ni sudah takde agenda keluar2 lagi semenjak aku berbadan dua ni..opss..hehehe..aku oder mc chicken burger saja..kendian dengan lagaknya juga..aku oder nasi kukus yg sedapnya melampaui batas melalui kawan kepada kawan aku jugak..kami semua akan makan di satu bilik yg tak berapa bilik tapiii...ada tv seyy..buleh baring2..dan yg beshnye..boleh pasang dvd..member aku bawak dvd cite SEPI..layan je la..sambung balik bab makan tadi..alkisah, dah kekenyangan burger israel tu..(bukan menyokong tapi buat rasa2 jee) hahaha~..dengan mata kuyu aku pandang nasi kukus aku tu dengan pandangan SEPI jugak..hehe..at last aku ckp "takleh ni..petang karang aku makan"..lepas layan cite SEPI tu..ending tak berapa nak besh la..sebab tak sampai ending lagi..dvd tu buleh pulekkkkk tersekat2..damn!..alamatnya...semua layan zzZZzzz..kul 2.30pm aku cargas balik tempat..masih SEPI jugak aku memandang nasi kukus tu..dah rasa dah dulu..sedappp..tapi kenot go..arakian, aku menelepon husband.."pa, buleh ke pa abiskan nasi kukus tu..tapi ma dah siap buang timun jadinya takla basi"..laki aku ok je...so, selamatla aku dari melakukan pembaziran..hari ni kepala aku berdenyut2..pening..ting tong..semua ada.. sekian!

No comments: