Monday, April 13, 2009

"Nape buduh sangat kau ni Mr.B"

boleh die ckp kat aku "ouuh..kalau pregnant kene withdraw la"..setannn betol!! aku ckp balik bukan disebabkan aku pregnant saja.."saya memang tak boleh bagi full commitment dgn tugasan ini, jadi sebelum jadi isu saya tak buat keje dan saya membebankan orang lain, lebih baik saya tarik diri dan mintak orang lain ganti..lagipun belum ada buat apa2 lagi..cuma meeting saja".. apa bebal sangat die ni pun aku tak tahu..haihhh!!dan lagi satu yg buat aku hangen die ckp "i bukan suruh u berlari atau menari"....heyyyyyyyyyyyyyy bebalnye kau ni Mr.B..sekolah tinggi2 otak bawah kaki!..aku taula aku tak payah menari..lagipun aku ni memang penari tau!..memanglaa tak payah berlari..kalau dah letih kalau dah penat..nak duduk pun aku tak lalu..cemana keje nak jalan...apa bangang die nii!!!...ieee buduh dan bebal 100 juta kalik! haihhhhh!

No comments: