Friday, August 13, 2010

"Kite macam nak...."

makan semua-semua yg ada ni.....nak lagi time puasa2 ni kan..semuanye nak makan..kalau abah aku nampak die akan ckp "tu bukan nak makan sangat..tu mata yg nak makan"..hehehe

sabar..sabar..iman kene kuat di dada..walau hanya gambar..ianya mampu menggugat keimanan...

uhuhh~


pastikah aku dgn hanya SEPINGGAN nasi?tidak!

uihh..mak aiii...
ikan pari bakar

colet sikit ngan belacan..

umm..tambah plak sambal udang..petai tu aku buang..i dun loike..

ouh..my feberet kailan ikan masin..

dah tentu..tomyam ayam kaler merah..superb!

sirap bandung jueajibjack!


takde air ni..aku takleh makan..er..ye ke?


umm..dan lebih pasti kene ada bubur lambok ni..eh LAMBOK?heheh..sowii pa..muah

mesti nak kene ada roti john..besh besh

lawan plak dgn koktail..perghhh..menangkap!

apa2 pun u olls..pokok pangkal..hati tu..jangan dilayan sangat nafsu serakah...JANGAN MEMBAZIR DI BULAN RAMADHAN..JANGAN LAYAN NAFSU MATA..KERNA ITU SOHABAT SYAITON YG DI REJAM..iee takut..takutt...


***selamat berbuka u olls..***


11 comments:

mohd said...

maknab, eh slap lg..mak ai, sedop nyerr..trliur teman, nk satu jue!!

wardah said...

ni nak kena pgl aznee soh azan kan kt telinga kau ni jue. hahaha. napsu serakah.

my-niezzareena said...

adehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Sue-Rya Qistina said...

perggghhhh...dasat2..ni makan ke hape ni...hehehe..tergoda sue bile nengok roti john tu..yg lain2 tu x sgt, psl x bape nk lalu mam nasik skang ni..uish...nk kena p cari sat g...

..::SangRatoo::.. said...

mohd: aku tau sapa kamu..kalao tersilap type ngan bercakap pon salah juga..itu adalah kamu kan ajieb safiei! heehhe..nak gi bazaar la.. :P

..::SangRatoo::.. said...

wardah: sila panggil aznee..aku dh takleh tahan ni.. :P eheheh

..::SangRatoo::.. said...

mama sherry: adeh dehh..deh..tolong tolong!!

Mrs Zz said...

Hye Kak Ratoo....wah chedap chedap...ni msti nafsu poce ni...mee kolok nak?? teh c peng?? hihi..sje wat akak gewam....

wahida said...

gila ko nak makan sume ni??

..::SangRatoo::.. said...

mrszz: wahh..mee kolok n teh c peng..sedap gak tu..adehh..hari sabtu kak jue gi cari kat kedai mahmud ali basha (ni ke ejaan)..kedai tutup la pulak..tidaakkk!!

..::SangRatoo::.. said...

wahida: da..kau rasa aku boleh ke perabiskan smer ni?hehehe..napsu mata je.. :P