Wednesday, December 22, 2010

"Anniversary Giveaway"

Saya sahut cabaran "MAMA SHERRY"

      Jom Klik Sini

Due : 26 Disember 2010 (12 malam)

Salam Bahagia...

U olls..buat julung² kalinya saya cuba nasib meng"join"kan diri masuk GA seorang teman ofis yg saya panggey Mama Sherry..hehe..saja suka²..(ske ske)

Pertama : Saya sudah jadik Follower
Kedua: Saya sudah letak banner di side bar blog saya (hoh..skema ayat)
Ketiga: Saya dah tinggalkan komen :P
Keempat: Saya tag 2 orang kawan ofis saya yg tegar Fie & Linda (heheh..yg lain tegar jugak..jangan mara arrr)


terima kasih :)
dalam hati ada taman (nyeh nyeh nyeh)

6 comments:

NM02 said...

ngeh ngeh ngeh,

tak sangka mama jue sudi join GA ni. maceh banyak ye beb. gud luck utk kamu.. lebiu!

..::SangRatoo::.. said...

NM02: mama sherry..saja nak cuba..lagipun kira mcm support le ni (ceh..ayat takleh bla.. :P )

rose said...

wah join GA jugak yerr.. gud luck dear..

..::SangRatoo::.. said...

rose: hehehe...tengkiu tengkiu

sahromnasrudin said...

smoga awak berjaya ye

..::SangRatoo::.. said...

Sahrom: terima kasih sahrom :)