Tuesday, December 21, 2010

"???"

Saya mulakan dengan Bismillahirrohmanirrohim...

Masih tercari²..tajuk pun belum ada..intipati pun tatau apa yg saya nak typekan..

kenapa?

Emosi saya kurang stabil 2-3 hari ni..cukup saya katakan..mengganggu emosi, perasaan, jiwa dan apa saja..

Saya cuba..bertahan..bertahan..dan bersabar..tapi.....saya lemah..saya hanya wanita..yang lemah dengan air mata..

Tempoh itu agak lama..tapi saya takkan biarkan ia terlalu lama..sebab saya pasti ia akan berulang..saya tak mau makan diri..lepas tu..saya ok..Alhamdulillah..saya baik dengan sendirinya..

Dalam pada itu, saya cuba mencari pokoknye..mana mulanya..saya kaji..saya perbaiki..ye..silap saya barangkali (ianya lebih baik dari menunding jari ke arah orang lain..)

itu kerana..satu jari yg kita arahkan pada orang lain..4 jari lagi..menunding ke arah diri sendiri..

Sempena Awal Muharaam yg sudah berlalu..marilah kita lakukan "penghijrahan"..tidak perlu terburu²..asalkan ianya ke arah kebaikan..  :)

4 comments:

NM02 said...

tarik nafas.... hembusss... lega kan.. [tetiba]

..::SangRatoo::.. said...

NM02 : dah buat dah..tapi tak lega..masa tulaa..ni dah ok dahh..hehehe..

wahida said...

ko nape jue? eh, sibuk lak nak tau...

..::SangRatoo::.. said...

wahida: Da..aku tgh cuba menghadapi dengan senyuman..supaya nanti dalam hati aku ada taman..hehehe...