Wednesday, February 02, 2011

"Berjimba-jimba"

hehehe...


 berbekalkan laptop makcik sedara ku yg jauh datangnye dari johor (jb banjir wohh)..dengan berukben yg bakal ditamatkan perkhidmatannya gara2 tak bayar masuk ni 3 bulan..heheh..so maybe dalam seminggu ke, sehari ke, seminit ke atau sesaat lagi bakal terminate..(hoh..like i care!) hehehe..cehh..tu ayat2 nak puaskan hati..menaip pun laju2 sebab takut jap lagi berukben wat hal..hehehe...

ok..sambil menaip ni, baby saya yg baru bangun tido ni..tgh menengok dgn wajah pelik..sian die..mesti die pikir..apalaa mummy die buat sambil terbongkok2...heheh..sorry sayang..mummy tgh consentrate ni..heheh..sesekali die gatal tangan nak menaip jugak...saya pun stare muka die sambil "heippp" terus die tarik balik tangan tu..hehehe..umm..mendengar kata..gud boy  :)

ouh..hari ni saya cuti..tahniah pada diri sendiri kerana telah berjaya menggunakan cuti tahunan walau dari tahun lepas dah berazam takmo gunakan cuti sewenang2nya..tapi saya takleh tahan..heheheh..best wohh duk umah mak..umm..beshhhh sangat2...im in heaven! ceh..ayat cam budak2...

ouh oklah..saya nak berundur diri..tujuannye nak bagitau saya bercuti..Gong Xi Fa Chai kepada semua yg beragama budha..selamat bercuti2 dan berjimba2 kepada diri sendiri dan u olls semua...


 p/s: tgh setting utk agenda sepanjang cuti2 ni..nak berjimba2 sakan..hehehe (sangatt..padahal duk umah je pun)


 Assalamualaikum..muah!

6 comments:

NM02 said...

dengkiiiiiii!!!!!

SangRatoo said...

heheh..mari berjimba²..heheh

sahromnasrudin said...

wah..kne berpindah ke strimiks nie hehhehe

SangRatoo said...

sahrom: aduh..berukben ni pun tak terbayar..nak pindah ke strimiks..mmg buat gimiks jelaa sahrom ni..hehehe

ieda said...

selamat bercuti dik ..
ermm still cuti ker ?? akak dh start kerja nie :))

SangRatoo said...

ieda: sudah kak ieda..semalam dah setat..hehe..cukup²lah...nanti kemalasan nak bekerja..ngeee~