Monday, August 15, 2011

"Apek Pujaan Malaya"

Assalamualaikum semua dan Salam 15 Ramadhan..

Ada yang tersenyum lebih hari ini barangkali...yelah..dah dapat bonus..hehehe..saya? belum lagi..tapi elok juga..mengelakkan dari saya berbelanja lebeh (yelahh juliana..borak je lebih) hehehehe.. ayat penyedap rasa sebenarnye tu..takpe²..sabar ye..

Apa kene mengena dengan tajuk saya di atas? hehe mmg takde kene mengena..tapi soalan saya..ada sesapa nengok Badminton Kejohanan Dunia di London malam tadi? Antara Datuk Lee Chong Wei dgn Lin Dan?sure ramai yg nengokkan...masa tu pulak time berbuka puasa..hehehe..

Mmg mengterujakan sebab masa pertama dimonopoli oleh hero kita..tapi kejappp je pihak lawan dpt kejar..geram betul..masa tu rasa mcm nak hancurkan je tv..bila rubber set..saya dah MULAI masuk bilik sebab hero tecik saya "mummy..masuklaa bilik..aaron nak sleep"..aduila..ok anak is number one..walau hati meronta² nak nengok Apek pujaan satu malaya tu..ehehehe

Bila dapat tau result..saya tak kecewa dengan Datuk LCW..sebab beliau dah bermain sehabis baik..(menang tipis je kot)..lagipun..cara permainan Datuk LCW dah sama mcm Lin Dan tu..syabbas Datuk :) (ceh macam iya-iya je aku nak ulas sukan bekmintong nih) :P

Baiklah..tanak ulas lebih..Jom ngk gambar di bawah...comel tak?

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


***credit to google***

Umi Qazrina ngan Tan Ho Ming..

ada mcm Datuk LCW tak?


sekian :)





16 comments:

NM02 said...

rindu plak ngan iklan raya aruah yasmin ahmad

http://hazawahida.blogspot.com/ said...

ekekek adalah jugak seiras skit. tang mana ye huhu

..::SangRatoo::.. said...

NM02: a'ah kan mama sherry..suka iklan tan ho min ni.. "she had a pony tailll" pastu..mulut die ternganga last sekali bila Umi Qazrina kata pakwe die adalah tan ho ming..hehehe lawak lawak.. :P

..::SangRatoo::.. said...

haza: ye ..ye..tang mana tu..dedua adalah apek yg comel dan cute nye punnn :D

wardah @ fie shah said...

umi qazrina (sebut mcm apek tu) comellll

saLLy sWeeT said...

hahaha.... agak2 dak tan ho min ni dah bape thn?

..::SangRatoo::.. said...

wardah: hahaha cute sungguh..tolonglaa ulang balik iklan ini..please pleasee... :D

..::SangRatoo::.. said...

sally : ntah..bape gamaknye ye..dah masuk sekolah menengah kot..takpun kolej ke..U ke..hehehe

Sue-Rya AQ said...

mmg ade persamaan muka mereka LCW n THM ni..tang raut wajah kot..huhuhu..iklan ni best! pandai mereka berlakon..nak2 yg THM tu..hehehehe..sungguh klaka.. :P

Nazri Razra said...

Apek ni tak der skandal kann?.. dia setia pada yang satu jer..hehehe

fazilzura said...

heheheh cute

Anum said...

harap2 tahun nie main lg

..::SangRatoo::.. said...

sue: besh kan..berlakon spontan je budak² ni..hehehe

..::SangRatoo::.. said...

nazri: so far apek ni takde skandal..budak lagi le katakan..hehehe

..::SangRatoo::.. said...

fazilzura: hehe mmg cute sgt :)

..::SangRatoo::.. said...

Anum: mesti..mesti..! :D