Thursday, December 30, 2010

"Selamat Datang 2011"


adoilaa..sampai nampak roti bun..perlu ke??!

*Maaf*
saya juga bukan insan yang bertudung..dan jauh sekali..utk mengaibkan sesiapa..tapi saya sebagai seorang wanita..malah ibu kepada seorang anak..malu melihat senario ini..apakah??!! saya lebih senang katakan disini..supaya jadikan peringatan kepada saya sendiri juga..insyaAllah..harap u olls..ambil iktibar ok :)




*tanda dunia dah uzur*

saya tak pasti apa yg membuatkan Azwan Ismail ini begitu berani sebegini rupa..tapi saya pasti ada "sesuatu" yg buat dia berani sebegini..ni cuma pandangan saya..tapi jangan terus menghukum dia..bantulah..sebelum dia hanyut lebih jauh..kan lebih molek..sama² membantu..lebih mulia..Allah Maha Mengetahui..


#########################################################
Apa yang sudah berlaku dalam hidup anda sebelum² ini, saya dan kita jadikan iktibar..Mana yg positif, teruskan..tingkatkan..mana² yg negatif..tinggalkan terus..lupakan..sebelum ia menjadi darah daging..

Usah berbangga dengan dosa² yg anda lakukan..kelak, membutakan minda, membinasakan jiwa..memadamkan hati..jadi, saya dan kita berusahalah menjadi insan dan umat yg lebih berguna..insyaAllah..  :)

Banyak perkara² yg saya terlepas dan tak dapat saya tunaikan..ini kerana..saya juga manusia biasa..tak lepas dari perkataan "leka".."lalai"..harap saya tidak terus "alpa" dan "lupa"...Suami dan Anak..sumber kekuatan saya..Dua ketul itu yg selalu buat saya kuat..dan bertahan dari segala cabaran..insyaAllah..saya harap saya lebih kuat..

Family saya..walau jauh di mata (alololo..jauh mana..cheras nun saja)..heheh..tapi mereka tetap dekat di hati saya.."mak, abah..diana sayangkan mak dan abah..lebih dari segalanya"..(sob sob..mood sedey plak tetiba)..ok senyum... "utk adik² along..linda, amirul, haikal dan azrul..ingat pesan along..mmg along garang..tapi along sayang korang"..hehehe (garang?tak cayaa?hehe percayalah)...

Kawan² saya atau sahabat..atau apa saja..tak kira sapa..baik kawan sekarang..kawan sekolah..kawan college..atau apa saja istilahnye..walau maybe kita tidak rapat seperti dahulu..atau kita rapat (tak semestinya kawan baik).."aku tetap sayang korang"..."aku rindu korang"..." kite tetap kawan ok" ;)

ok u olls...sambutlah 2011 dengan senyuman hokeyy..hehehe..dengan jiwa yg lebih tenang dan damai..jalani kehidupan kita dengan penuh keberkatan..insyaAllah..jumpa hari isnin!!



peace..no war! (perlu ke?)hehe

salam cuti-cuti mesia


6 comments:

NM02 said...

mama jue.... tahniah! sila ke blog saya skang ye

Scha406 said...

H.N.Y Jue.....muahx!

ieda said...

salam kenal dari akak dikk
nice blog suke :)
akak follow tau
senang2 jenggah umah akak :)

SangRatoo said...

NMO2: hoh...haa..ngaaa...yuhhhuuuu

SangRatoo said...

Sha: hehe..hepieee..niuuuuu..yierrrrr..to yiuuuu tuuuu :P

SangRatoo said...

ieda: salam kenal kak ida..terima kaseh.. :D