Thursday, July 07, 2011

"From B to the Star"

Assalamualaikum semua...

♫Twinkle, twinkle, little star

How i wonder what you are♪

♫Up above the world so high

Like a diamond in the sky♪

♪Twinkle, twinkle, little star

How i wonder what you are♫
 
saya pasti u olls semua very familiar dengan lagu tu kan..sapa ada baby sure ini antara lagu dalam koleksi album u olls..hehehe...sebenarnye saya nak bagitau..saya ada twinkle² lil star kat atas tu..mana?mana? tuuu atas tuu (sambil muncung bibior ke atas)
 
BIG THANKS to biras@beras yang memperkenalkan saya dengan favicon ini..juga BIG THANKS to Fadilah sebab saya ikut step² nye di sini.. (sila terjah ye)
 
sebelum
 

masih lagi dengan B yang asal

selepas

taraaaa..twinkle² lil star :)

selamat mencuba u olls





p/s: tengkiu wahida sebab bagi aku cekelat Daim..auww..sangat terharu..sayang ko nokkk..muah kau 800 juta kalik!~

20 comments:

NM02 said...

wah... best2... nnt bleh try...

wardah @ fie shah said...

haiayk, kenapa aku tak dpt nokks? benci tau. aku nak cekelat Daim!

wahida said...

nok, aku buat tak jadik pun...huwaaaa!!! nyampah!!

SangRatoo said...

NM02: haa sila sila :D

SangRatoo said...

wardah: hehehe..dah abis dah abiss~

SangRatoo said...

wahida: nok..ko kene carik perkataan < head/ > tu..pastu ko paste code favicon tu..ATAS die nok..atas diee..

kurus said...

wah2 akak jeles ! .. nak terjah nanti :)

Scha406 said...

comelnyer...mcm Jue jugak! hihi

suwara entertainment said...

Mummy Jue: dah try update my hubby's blog setting..anddddd...menjadik!!! tp kt sendiri nye blog x jadik..sedey kite... :(

Note: nak cekelat DAIM jugak..(baby ayish yg mitak tau..hehe)

SangRatoo said...

ieda: silakan kak..sila buat sama² heheeh :P

SangRatoo said...

sha: sila buat jugak sha...carik yg cumil² jugak :D

SangRatoo said...

sue: hoh..kene cuba lagi..mesti ada silap kat mana² tu :)

Ati Masrif said...

boleh lah wat n3
ajar sikit camne buat tu :)

munna said...

comelnya favicon dia...munna dah pernah cuba tapi asyik tak menjadi je..

Scha406 said...

jue, sha da try! comel la semua icon tu....thnx ya Jue....muahs :)

SangRatoo said...

ati: heheh..insyaAllah..jue pun baru cuba² ni :)

SangRatoo said...

munna: comelkan favicon tu..takpe munna..slow² ok..benda ni tak penting pun..cuba lagi ye :)

SangRatoo said...

sha: syabbasss beteeyyy~ :D

sahromnasrudin said...

lar..nape tak tanye saya??? heheehhe..bajet tahu padahal tak tahu huhuhhhh

Anum said...

memang terbaik.... dan sangat comel mcm tuan dia la..
anum nak try gak la