Wednesday, July 13, 2011

"SangRatoo's Wordless Wednessday #2"





20 comments:

wardah @ fie shah said...

cantik kau Jue masa ni. masih mengekalkan kecantikan sampai ke puncah.. :D

Anum said...

terbaik la kak jue

wahida said...

hebat ko nok!!

..::SangRatoo::.. said...

wardah: mmg! mana² pegi mesti kekalkan kecantikan sampai ke PUNCAH?yee..kenapa PUNCAH yg ko sebut ni fie..dasar~ hheeheh

..::SangRatoo::.. said...

anum: tq anum..tq..ehehehe

..::SangRatoo::.. said...

wahida: Da, masa ni aku ambil inspirasi dari Puteri Gunung Ledang..tapi sebenarnye banyak pic mcm nenek kebayan cuma aku tak tunjuk je..kehkehkeh~

lynda said...

nampOk Jue kehebatan ko...tahniah sampai ke PUNCAK..hahahah

Sue-Rya AQ said...

cayalah mummy jue...terbaik!! masih menten cun nye..hehe

NM02 said...

tongkat tu ada lagi ker?

ieda said...

wah2 ... jue nampak sgt bertenaga :)

fazilzura said...

sib baik x cm nenek2 si bongkok 3 ko ..

..::SangRatoo::.. said...

lynda: mmg kene NAMPOK tegas! hehehe

..::SangRatoo::.. said...

sue: itu gambar terpilih..sebenarnye byk gambo cam nenek kebayan..hehehehe

..::SangRatoo::.. said...

NM02: takde dah mama sherry..dah PULANGKAN~ :P

..::SangRatoo::.. said...

ieda: kak ieda..tu jue eksennn je tuu..padahallll..ada bukti gambar..haaaaa..semmmpotttt~

..::SangRatoo::.. said...

fazilzura: ada zura..aku tak buh je..ahahahahahh..

ADAN + LINA said...

Kalau tak HUBBY ko dukung ko tak sampai puncakkan...???

chinta... said...

bestnye mummy...

..::SangRatoo::.. said...

Adan: weii..laki aku tak pegilaa..die tunggu aku kat rumah je..heheh :P

..::SangRatoo::.. said...

chinta: best chinta..tataulaa bila lagi jue dpt buat aktiviti² mcm nih..hehe :P