Friday, July 01, 2011

"Today"

Assalamualaikum semua :)

Syukur ke hadrat Ilahi saya diberi peluang utk bernafas di muka bumi ini..Alhamdulillah...saya masih punya ibu bapa..adik beradik..saya ada suami dan anak..juga sanak saudara dan sahabat semua (termasuk u olls)..

Sesiapa peminat channel 618, BBTV..tentu u olls tau nyanyi lagu ni..
terimalah lagu ini dari saya..untuk diri sendiri..hehehehe



♫ Its today my special day..♫
    its today my special day..
   
 ♪Its my birthday..today..♪
   im so happyyy...today..
   its my birthday..today..
   im so happy..happy..happy..happy..happyyyyy..todaaayyyy ♫


***auww..mak dah 31***




16 comments:

wardah said...

kesian kau nyanyi sendirian. nnt aku tlg nyanyi kan k. ramai2 kat gombak. :)

senyum tak perlu kata apa².

happy birthday Mummy..from kakal, ibu & abi..

fazilzura said...

welcome to the clubbb

NM02 said...

hepi beday noksssss!!!

saLLy sWeeT said...

pagi² dah ade monkey nyanyikan..hehe hepi besday...3 series ok what... yg penting wajah nampak 2 series..hahaha

wahida said...

hepi besday nok...semoga panjang umur murah rezeki dan sentiasa diberikan kesihatan yg baik hendaknya...amin...

munna said...

HAPPY BIRTHDAY BUAT SANG RATOO... KITA SEBAYA RUPANYA....

najib said...

Lak cian die, ntn teman wish kn yeaa..x pe adiah x de, cm ucapan hepi Besday yea kakak jue(tua tp mantopp)semoga pnjang umur, murah rezeki, bahgia ke akhir hayat dikanun bdn, budi baik bertmbah mnis(mnis nyer kurma itu!!!)

Sue-Rya AQ said...

happy besday mummy jue..semoga sentiasa dirahmati Allah SWT..lebiu..mwah2.. :))

ADAN + LINA said...

SeLaMaT HaRi LaHiR.....!!!
sElAmAT hArI JaDi.....!!!
HAppY BIrtHDay.....!!!
Apapun ucapannya yang pasti Usia anda telah meninggkat lagi...!!!
Semoga sejahtera dan sentiasa dirahmati Allah serta diLimpahkan rezeki yang berkat selalu..!!!

Nadnadnadiiiiii'ku said...

happy birthday kak jueeeee!!!

lynda said...

happy birthday jue....semoga murah rezeki dan happy2 selalu....muah..muah

ZZnoor said...

happy birthday jueee!!

Anum said...

hApPy B'DaY kK jU....

Nur Hana Humaira said...

Happy Birthday Ju. Semoga bahagia bersama suami dan anak-anak hingga ke syurga

..::SangRatoo::.. said...

terima kasih semua..Semoga Allah memberkati kehidupan anda sekeluarga.. amin :)

ZSqueenbee said...

Lambat wish..Happy birthday evendo dh belated but nk wish jugak nk jugak..semoga kak jue bahagia & berjaya dlm apa jua yg d ceburi..mjdi ibu n isteri yg baik..semoga Allah merahmati akak n keluarga sentiasa..