Monday, March 05, 2012

"Kronologi"

Assalamualaikum Semua dan Salam 12 Rabiulakhir :)
(countdown:lagi 6 hari menjelang besday Mr Ajib )

Tajuk di atas adalah kronologi kejadian utk hari ini.
Setakat pagi ini.


5.00 pagi dah bangun.

siapkan diri.

kemas rumah.

wat bekpes.

bangunkan Mr Ajib.

solat subuh.

siapkan Aaron Ridzqy.

6.30 dah bertolak.

Damansara Damai ------> Gombak

di Gombak drop Aaron Ridzqy.


Aaron: Mamiii..nak ikutt mami workk..uwaa uwaaa..
Mami: *senyap*
Aaron: jgnlaa pergi work mamiii....uwaaaaaa..uwaa
(tarik tudung..ok..senget)
Mami:  *senyap*
Aaron: nak ikutt nak ikuttttttttttt..tanak duduk siniii..uwaaaaaaa
Mami: *senyap*
Papa: ma terus masuk kereta.Biar Pa pujuk.

Dlm kereta pun masih dengar budak menangis..tsk tsk..

TokMan, Nenek Aina dan Ecah pujuk naik kereta ngk klcc ngan kl tower..

Papa dan Mami terus gerak ke ofis.
Mami nanes dlm kereta.sob sob..teringat anak.

Gombak ---------------> Jalan Duta

Tepat jam 7.45 thumbprint.

phewwww~


p/s: sunat memotong kuku hari ni..Mari!~




18 comments:

wardah @ fie shah said...

Senget. Nasib baik pakai tudung syria. Kalau tudung Fareeda? Nangis Mami...

Mr.Clive said...

Alalala...cian nyer Aaron xleh ikut mami g keje...

Anum said...

wow besar cabaran tue sis

fairus said...

ANAK SAYA KADANG2 BUAT PERANGAI JUGA PABILA HANTAR KE TASKA.. TAPI KALAU DIA NANGISPUN SEKEJAB JE..

Sue-Rya AQ said...

hehehehe..cayalah! details tu cronology yg mami sediakan..hehehehehe..mmg cabaran nk tgglkn anak kt rumah pengasuh kan..

ct shah said...

aloloo..kesian aaron.umpan ngn menan angry bird.hehe.

baru perasan eryn tak potong kuku lagi.balik ni siaplah dia.:p

sahromnasrudin said...

kdg2 buat mama papa serba salah bila tinggalkan dia dlm keadaan menangis kan

cheqna said...

trgt ank faridah bila g taska...
meraung..kit aplak yang sedih =)

wahida said...

mmg sebak tau kalau anak nangis nak ikut kita gi keja...

anak aku si adik tu pun ada satu hari tu, tetiba nak sgt ikut aku gi keje...padahal tak pernah lak mcm tu...
bila dia nangis nak ikut tu, aku rasa sebak lain mcm lak...adoi la..

..::SangRatoo::.. said...

wardah: nangis teross...sentapp..tudung mahal koyaks..hehehehe

..::SangRatoo::.. said...

Mr. Clive: kalau takde bos besar leh la bawak..hehehehe..

..::SangRatoo::.. said...

Anum: hehehe..besar tak besar..kecik tak kecik..ishh apa kak jue ngarut ni anum..hehe

..::SangRatoo::.. said...

Fairus: biasala anak² kan..kadang² kalau ikutkan perangai dorang ni..mmg tak kerjalah mak bapak..hehe :P

..::SangRatoo::.. said...

Sue: itulah sue..mmg meruntun je pegi keje ngk anak menangis..menangis yg mcm kene cubit..aduhhaii.. :P hehe

..::SangRatoo::.. said...

Ct Shah: heheh kejap je angry bird tu..pastu tak heran..nak ngikut jugak..heheh
meh mami jue potongkan kuku menantu ni..hehehe

..::SangRatoo::.. said...

sahrom: ummm ye..mmg sedih ngk anak menangis..tapi kene kerja jugaklah kan..sekejapan je menangis tu..hati kene kuat..tskk tskk (kuat ke?) hehehhe

..::SangRatoo::.. said...

cheqna: yela ..mmg sedih..takpela..lama² ..anak² bohsanla menangis tu.. :)

..::SangRatoo::.. said...

wahida: nokss..betul noks..sebak tu lain mcm je ngk anak menangis nak ikut..tskk tsk...mmg kompem aku menangis jugak lepas tu..