Wednesday, March 14, 2012

"SangRatoo's Wordless Wednesday #18"



Assalamualaikum Semua dan Salam 21 Rabiulakhir.

Surah Al-Fatihah



p/s: Takziah kepada sahabat sekerja saya di ofis Sha dan suami atas kejadian yg menimpa.Allah tidak akan menduga hambaNya lemah.Tabahlah dengan dugaan ini.Kerana setiap perkara ada hikmah dari Nya.Dan ini juga petunjuk kepada yang lain agar supaya sentiasa beriman kepada Allah S.W.T.

Sha dan En Adris..kuatkan hati ye..berat mata yg memandang..berat lagi bahu yang memikul..percayalah.."anak" itu menunggu dan sentiasa mendoakan kamu berdua di syurga....Percayalah juga..pasti akan ada rezeki lain yang tiba.


p/s: Saya akan cuba BW.Sabar ye u olls..

Assalamualaikum.



32 comments:

Anum said...

al-fatihah
semoga sha akan tabah

ZSqueenbee said...

sedih giler dpt berita tu..xleh nk bayangkn kesedihan mereka pula..kta mendoakn agr mereka d beri kekuatan..pasti ada hikmahnya..ada rezeki lain utk mereka nnti..Anak mereka tersenyum menunggu di pintu syurga..Al-Fatihah buat sha & adris

fairus said...

BERUSAHA LAGI... INSYAALAHH, ADA REZEKINYA NANTI.

ct shah said...

takziah utk arwah anak sha & adris.semoga tabah hadapi dugaan yg maha hebat ini.tuhan lebih sayangkannya.

Sue-Rya AQ said...

"Setiap yg terjadi, pasti ada hikmahnya..bersabarlah.." kata2 terakhir sha sblm dia pegi buat check-up msh terngiang2 dlm ingatan sue..

semoga sha & ad tabah dan sabar dlm hadapi dugaan yg maha hebat ini..Allah itu Maha Mengetahui..pasti ade yg terbaik yg Allah nak bagi..insyaAllah..

Al-fatihah..

munna said...

Al-Fatihah.... semoga sha tabah menghadapi dugaan tu semua...

Cho Zila said...

memang akak dapat rasakan kesedihannyer... itulah perasaan akak dulu... dunia rasa macam kosong.. semoga sha dan suami tabah menghadapinyer.. setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya.. pasti..

LYAfrina said...

AL-FATIHAH..SEMOGA ARWAH TENANG DISANA.. N SEMOGA SHA & SUAMI REDHA N TABAH ATAS KEJADIAAN INI..SEUNGGUHNYA.. PASTI ADA HIKMAH Y TSEMBUNYI. LYA FAHAM SGT2 PERASAAN ITU...

..::SangRatoo::.. said...

Anum: ye tq anum.

..::SangRatoo::.. said...

Zs: amin..semoga sha and en ad tabah.tq sopie.

..::SangRatoo::.. said...

Fairus: insyaAllah rezeki tetap ada.cuma cepat atau lambat saja.Tq Fairus.

..::SangRatoo::.. said...

Ct Shah: takziah juga.tq Che Yam.

..::SangRatoo::.. said...

Sue: tq Sue.

..::SangRatoo::.. said...

Munna: tq Munna.

..::SangRatoo::.. said...

Cho Zila: betul tu kak..saya pun penah rasa perasaan itu.cumanya saya kandungan masih dlm 3 bulan.dan Sha sudah 8 bulan. perasaan itu kosong.sepi.apa² pun semoga Sha tabah.

Tq Kak Zila.

..::SangRatoo::.. said...

LYAfarina: yela kan..kite wanita2 ni mmg cepat sensitif dan terasa..apakan lagi cerita sebegini..

tq LYA.

ieda said...

ajal , maut , jodoh semua ditangan tuhan , sebagai makhluk dan hambanya kita wajib redha dengan ketentuan dari nya ..

setiap yg berlaku allah dah janjikan hikmah di sebaliknya , kita akan sedar itu semua ..insyaallahhh

semoga kawan SR tabah yeee

wardah @ fie shah said...

Takziah buat Sha & suami. Moga tabah dgn ujian,.

fazilzura said...

Takziah ...

jgn sedey2 ye.. ingt anak tu akan menunggu kite di syurga.. dia dh jd 'saham' akhirat kite..

Mr.Clive said...

condolences to the family..

how's Arron today?hehe :)

sahromnasrudin said...

al fatihah..

takziah utk beliau...:-(

Bitt (double IS) said...

jup2 sha = http://sha-as.blogspot.com ni ka????

MaryaYusof said...

As salam Sang Ratoo,

Takziah... Semoga Sha & suami tabah, benar... Berat mata memandang, berat lg bahu yg memikul...

..::SangRatoo::.. said...

Sahrom: terima kaseh ye Sahrom.

..::SangRatoo::.. said...

Bitt: ye Bitt...Sha my officemate tapi lain floor..husband die my officer. :(

..::SangRatoo::.. said...

Marya: Salam Marya lama tak ketemu kan. :)

Tq Marya.betul tu..mereka yg menanggung pasti lagi berat perasaannye..semoga dipermudahkan segala urusan.

Mr.Clive said...

takziah...

L said...

urmm..takziah... semoga cepat kembali seperti biasa..=)

..::SangRatoo::.. said...

Mr.Clive: tq

..::SangRatoo::.. said...

L: tq L

Alin Marlini said...

pasti ada hikmahnya

wahida said...

sedih sgt dgr berita ni kan...

semoga sha dan adris kuat hadapi dugaan maha hebat ini...

Al Fatihah...