Thursday, May 27, 2010

"Aduh"

hish tension bila fikir..tapi kalau tak fikir..lagi aku tension.ummmm...bulan lepas dh ada dah time2 nih..tapi ni tak ada2 lagi..cemana ni?semak kepala..serabut bila fikir banyak2 kali sampai sakittt...ummmmmmmm..tapi dalam pada tu..aku bukan jenis nak tunjuk kesemakan otak dan keserabutan berfikir pada orang lain..cam biasa..buleh gelak2......bulehgurau2..hehehe...cover..menteng..menteng....jaga imej..hehehe..ummm..tawakal sajalah..walau aku dah rasa aura2 tuu..mesti ada..aku yakin..takkan sama tarikh dgn bulan lepas ye tak?apa tu?mesti ada orang berfikiran bukan2 bila aku ckp pasal tarikh dan bulan..dulik la..cuma aku je tau..dan tentu Allah yg MAHA MENGETAHUI..
ummm...tghari tadi aku beli mosquito repellent kat Guardian..cadangnye nak ke MJ..tapi ada member kata jalan ke KL jem..umm..harusla..esok cuti dekkk..wesak day..oh demmm..petang ni harus jalan penuh dgn pelbagai kenderaan..i hate traffic jam!jadi, plan bertukar ke JEJESKO wangsa maju..ada beran! beranila..kalau tak..takkan aku dpt beli mosquito repellent tu..heheh..sally plak sempat amal jariah rm45 utk beli cover camera lumix die...pastu makan kat mekdi..dah kenyang terus balikkkk..takde benda nak beli pon..lagipun kene berjimat cermat..hehehe..
kini..kepala aku berdenyut2...emosi agak terganggu...perut cam sakit2..apahal arr..entahlaa..esok jumaat cuti..aku tak kemana rasanya..cadang nak balik umah mak di cheras..tapi memandangkan sabtu ada member kawen belah perempuan (ajib safiei)..terpaksa postponed agenda ke cheras..lagipun aku plan ngan mr ajib nak singgah umah sewa kat damansara damai..kemas2 apa yg patut..takpon gi jejesko au2 keramat sebab mr ajib nak beli baju keje..nengokla..mana yg dann...alamak..aku lom buat produk tenusu lagiii..harus cargas!! ok u olls..jumpa di lain entry insyaAllah..Assalamualaikum :)

3 comments:

Anonymous said...

Salam Jue...Kak Nisa nie..dpt add blog jue fr mamayin aritu. ms ari fie bersalin. dia mention kalo nk tgk anak fie masuk blog jue. so dah masuk aritu tp x sempat menyapa. arini free skit...sempat la menyapa. apa kabar semua? segar n sihatnya Aaron!!!! dh brp kg tu?

Kak Nisa. s Paulo, Brazil

Kak Nisa said...

salam Ju. pekabar? Kak Nisa ni. dpt add blog Ju fr mamayin aritu. ari fie bersalin. dia kata kalo nk tgk anak fie sila la k blog jue. dah jengah aritu tp tak sempat menyapa. bz. arini free skit, sempat la menyapa. Aaron sihat dan segarnya!!!! dah brp kg tu?

..::SangRatoo::.. said...

Salam kak nisa..(dah biasa panggil Cik Nisa sebenarnye) hehehe..skang dia 8.4kg..Alhamdulillah sehat..bulan 6 ni masuk 7 bulan sudah.. :)