Friday, May 07, 2010

"Sakitnyerrr"

huh..mengagau carik botol..cemana aku leh lupa ni?damn!..umm..agaknye dah dua hari aku EL..tu yg bila masuk keje hari ni..banyak lupa..tetiba blank..nak wat keje pon tatau mana nak start dulu..ya Allah..apa nak jadi ni..nasib ada sorang sohabat yg sudi meminjamkan botolnye pada ku..apa bikin dgn botol tersebut?ummm..sebagai pengeluar produk tenusu yg berjaya (Alhamdulillah) aku kene menyediakan botol2 utk bekalan anak kesayanganku..mula2 tadi terfikir gak nak buh dalam plastik je..plastik?tapi cam tak menarik je idea tu..bukan apa..nanti pakai plastik yg bukan sesuai..tak elok pulak hasilnya..heheheh...nak beli...mana dan..sudah bengkak!! sakit tatau nak kata la..tapi masa ni..struktur agak cantek..seolah2 seperti PAMELA ANDERSON..heheheheeh...tapi lepas dibotolkan..umm..harap maklum le..eh tapi aku menteng..mentengg (huh..nak puaskan diri sendiri ni je)..alamak..panggilan dah kuterima daripada biras..balikkk!!!!



***belakang tu aku terima dari Sally..tengkiu..dan dua biji botol produk tenusu yg aku keluarkan..tengkiu andi ucu..u save my day!***

No comments: