Tuesday, June 08, 2010

"Corntoz + Ice Cream"

Nak start menaip nih pun cam lemauu je aku tatkala ni..seriyes lemau..lemau dek kerana "bendera jepun"...cuak gak aku bila tak dtg2 ..gila la..anak aku baru nak masuk 7bln sabtu ni (umm..sayang anak mami)..lagi gila..aku kan operation..bukan tak nak rezeki tu..nak sgt..tapi bukan sekarang..lagipun cam u olls2 semua tau..at least 2-3 thn barulaa boleh dpt sorang lagi kan..ada org kata..setahun lebeh pun dah boleh..umm..nengokla..aku takmau kata apa2..tapi insyaAllah..harap2..biarla anak aku dah setahun lebih..seriyess..aku ngeri bila org cerita..ada orang pregnant (dulu czer)..kosong time pantang je..sampai terbukakla jahitan yg dulu..doc cuma boleh tampal dgn gam yg macam cecair bila kene sejukkkkk je..kene berulang aliklaa ke hospital..yelaa..perut kan semaken membesar bila pregnant..jadi makin terbukak2 laa jahitan yg tak sampai berapa bulan tu..ummm..kite takott..takmo...takmoo!! :((



ok..cerita dimulakan dengan hari sabtu n ahad lepas..hari sabtu, aku cuma sempat pegi kenduri sha&adris saja..lepas dpt sekeping dua gambar dgn pengantin (ni wajib) dan salam2..pastu larik terus gi kenduri umah sedara belah mr ajib..umah ajib safiei idak ler teman dapat pegii..ate..jauh benor kat perak nunn..jadi..teman wakilkan hadiah sebagei pengganti diri..tak lupa juga kepada rakan2 ofis yg lain..maaf tak dpt hadir..apa2 pun..SELAMAT PENGANTIN BARU kepada semua ye..semoga bahagia hingga ke akhir hayat..cuaca tak payah le nak kata..panehh bebenor..dari umah sha ke umah sedara belah mr ajib..aku asik teguk air sejukk jee.....nahh..akhirnya aku mendapat batuk2 gatal peringkat awal (tak berapa teroklaa)..tapi kalau gatal tu mengenyam2 kat kerongkong..sapa leh tahan dekk..



Ahad..tak gi mana..rileks kat rumah..cam biasala..Isnin..semalam..pagi sampai ptg nak balik..buhsan to the maxx! dah macam org gilaa..cuma tghari agak ok sikitlaa..sebab keluar dari bangunan nih..baik punya jjcm..makan kat IKEA..apalagi..menu biasa..meatballs..sedap ah sedap..ada orang tamak nak beli 10 bijik..nahh..makan lima bijik pun tak abis..(mana nak abis kalau dah melantak kepak ayam dua ketul)..gila dia ni..dia ni baru lepas balik dari kmpg suami..sebab tu mental tak berapa nak ok..hehehe..



Dan hari ni....tatkala ini..aku masih menaip..sambil makan kudap2 an yg aku beli kat koop..(nak kurus konon)..ahh..demm..aku belom ganti puasa..mak aii..mak youu..bila nak ganti ni..asal nak ganti jee..aku bendera jepun..bila dah abis je ...malas plak dtg..hishhh..takle..takleh dibiarkan..aku kene bebetul nih..seriyes laa..malu nak ckp bape hari..du pul tuj har! ouh dem..gilaaaa!!!..heheheheh~



Ouh aku ada satu story menarik..bagi aku menarik la..orang lain..apa ku kesah!..dari minggu lepas..dah bape hari aku bawak kereta dari parking kat ofis nih..sampai naik atas..sebenornye..kalau orang lain tatau...ingatkan aku ni pemandu kereta yg proffessional..kalau nengok pada gaya (perghhhh..hebakk aku nih)...heheh..janji bergayeii..tapi sebenarnye aku ada penyakit penakutt..tak konpiden..jadi lesen yg aku dpt..hanya tempek dlm purse saja.tiap2 tahun renew..lesen terbang mr ajib panggil (pa..jangan pdg ma sebelah mata..im a very proffessional nascar racer..) tu je yg aku selalu ckp kat mr ajib..hehehe..selalu aku berangan ckp "kalau ma pandai bawak keta nanti..kite racing"...nengokla..tu bukan takat kata-kata saja ok..akan aku buktikan..so, berbalik pd cerita tadi..kira cam pas laa aku bawak naik kereta tu dari parking sampai atas..kalau cam aku ada beran sikit..aku bawak pusing satu bangunan nih macam org gila..adalah dlm dua kali pusing je..kalau dah lebih dari tu..mau mr ajib suh aku isi minyak..ouh no..heheh..the best part..kalau time naik bukit kat palang tuu..tiba2 ada kereta kat belakang..memang aku cepat cuak..ouh demmm..sebab aku takutt..aku jadi cam fobia bawak kereta bila ada kereta lain di belakang...minatang tol..padahal masa panas enjin aku siap tunggu 5-10 min dgn harapan takde keta lain bila aku keluar..heheh..tgn n kaki ni sejuk takyah ckpla..sampai umah pun tak hilang lagi..sebenarnye aku plan nak start belajar bawak keta..bila start masuk keje lepas abis pantang aritu..tapi asik tertangguh2 jee...ni baru ada kekuatan dan keberanian skit..takpe takpe..slow2..karang kalau aku dh pandai..mau panjang langkah.."aaron..jom ikut mami..kite gi balik cheras!"..hahahahahhaha...





p/s: pstt..pstt..ada Nigeria Man kat department aku and he will be here for one months!..ouh no..ouh yes...should i talk with him?umm...naaa...hahaha...



layannnnn....


No comments: