Monday, June 21, 2010

"Saat Ini"

Aku ditugaskan duduk kat kaunter bersempena event MIHAS nih..sempat gak larik naik kat tmpt lepas solah tadi..untuk hapdet..hehehe...
Juga..sayu je baca blog biras aka besfren ku yg tak berapa wardah tu..hehehe...ye..sayu sebab apa yg ditype tu sangat menusuk hati dan kalbu..tentu ada yang tertanya2..dalam pada wardah bercuti..kenapa aku tak hapdet atau info apa2 pasal dia...(kalau ada yang bertanyalaa)..tentula tidak..kerana pertama ini blog aku...dan kedua..adalah tidak berhak aku bercerita segala pengalaman yg dialaminya..adalah lebih manis jika siempunya badan yg bercerita..sesekali tu terdetik juga nak berkongsi dgn pembaca semua..tapi rasanya macam tak perlu pula..tak gitu puan wardah aka ibu bam bam?hehehe :p
petikan dari blog wardah "Ahamdulillah, saya boleh terima apa yang terjadi. semua ada hikmah. mungkin Allah senangkan sepanjang waktu saya mengandung kan Haikal then waktu bersalin pun tak lama. mungkin Allah nak uji saya waktu selepas pantang ni. panjang cerita yang saya nak kongsi. tapi tiada masa"... Ye..pengalaman masing2...aku juga dgn pengalaman aku..masa mengandung semuanya baik2 saja..tapi Allah beri ujian pada aku dengan bersalin secara cesar..tapi Alhamdulillah..masa berpantang tiada masalah..yela..kat umah mak sendiri kan...apa2 pun syukur semuanya selamat..
petikan dari blog wardah "dan saya rasa, selepas berjaya melahirkan seorang insan ke dunia, saya boleh melalui apa sahaja..untuk dia.." sebab tu..selalu ingatkan diri sendiri..dan kadang2..aku dan biras..saling bersms..hati kene kering..kalau kita amek pusing..fikiran jadi runsing..jalan paling baik..wat dekkkkk je..hehehe..dan yg paling penting...HADAPI DENGAN SENYUMAN..SEMUA YANG TERJADI..BIAR TERJADI..HADAPI DENGAN TENANG JIWA..SEMUA KAN BAIK-BAIK SAJA...
p/s:psstt psstt..tahun ni 1st time kite beraya bersama..kehkehkeh..apa plan tema? pose tak abis gantiii..ada hatiiii..hehehe..
chiow~

2 comments:

wardah @ fie shah said...

hati kering dah skarang.PEDULIKAN.hehe.yelah raya same2 kita tahun ni.cop!tema kitorang oren.haha.

SangRatoo said...

oren?!!! samalaa nampaknyee..hahahahah.....