Thursday, March 24, 2011

"Wajah Pengarang Jantung Hati Saya"

Assalamualaikum...

orang kata..kalau nak sejukkan hati..lihat wajah insan² yang tersayang ketika mereka tidur..bila lihat wajah mereka sedang tidur..akan terbit perasaan betapa sayangnye kita pada mereka..betapa kasihnya kita pada mereka..(kalau takde...hehehe..anda kena berbuat sesuatu..maybe masa tu tgh marah ke kat pasangan masing² atau ada sesuatu yang berlaku disekeliling anda)..hehehe...

kalau macam saya..atau anda terutama ibu² ni..kalau lihat anak sedang tidur..ummmm..sayangnyeee kita pada mereka..kalau siangnye ada marah mereka..atau ada pukul mereka..waktu mereka tidur itulah..kita akan rasa menyesal (saya takde pukul lagi..marah² manja tu adalaa..hehehe)..

orang tua² pun ada kata..utk elakkan mata dari melihat perkara kejahatan..selalu² lah melihat wajah ibu dan bapa.. (ummm..saya yang duduk dekat pun..jarang jumpa mak abah) tapi saya selalu telefon Pn Jamaliah dan tanya khabar En Jamian sekali..ngk gambar je ok kot..hehehe..tapi pokok pangkal hati..baik niat kita..baiklah jadinya :)



***Pn.Jamaliah merangkul tangan En.Jamian***
hikhikhik

 ♫ Ayah dan Ibu....♪ Ayah dan Ibuuuuuu...♫ Itulahhhh...permulaann kamiiiii ♪
(sob sob..sedih kalau dengar lagu ni...huhu~)
Diana ♥♥♥ Mak & Abah


**gambar raya tahun 2007 kat kampung belah mak***


adik beradik saya..saya anak sulung..bawah saya satu²nya adik perempuan..nama dia Noorhaslinda..nanti saya akan ceritakan kisah adik perempuan saya bila tiba masanya nanti..ketiga, keempat dan kelima adik² lelaki saya..Mohd Amirul Hakim, Mohd Khairul Haikal dan Mohd Azrul Azmi (kecik² mereka..sayala yg jaga..walau dah besar² ni takmo dengar kata hikhikhik..saya tetap ♥♥♥ mereka semua)..


 ***Mr. Ajib***

saya sayangkan suami saya..hikhikhik..(tetiba shy pulak..mcm buat press conference) hikhikhik..walau kadang² perangai dia buat saya sedih dan marah..(geram + mcm nak tumbuk bertubi²)..tak baik..tak baik..durhaka nanti..tapi dia pandai amik hati saya semula (walau masa tu saya dah pujuk diri saya sendiri..lambat sangat..sendiri merajuk sendiri pujuk) hehehehe..tapi saya tetap sayangkan suami saya..dia..suami saya dunia dan akhirat..insyaAllah amin :) i ♥♥♥ u pa


***Aaron Ridzqy***

 
ouhhhh aiyakk..ini budak kilicik..sulahh pandaii nye pun membelontakkk..sulah pandai memukul-mukul..sulahh pandai nyee memarahii orang besaa dalii diaa sendili...sulah pandaii segale galenyerrrr..saya kadang² sulah tidak dapat mengawal pelasaan ini..hali hali seperti mahu menggigit ini budak kilicik kerana geram yang teramat amatttnyerrrr punnn.. hehehe..tapi apa pun peel budak tecik ini..mummy always ♥♥♥ you baby :)
 
ok..hari ni..saya OK dari semalam..kan ada ada pepatah mengatakan "hari ini adalah lebih baik dari hari semalam" so, mari semua kita senyummmmmmm....(♪ tak perlu kata apa²)

8 comments:

Ati Masrif said...

selalu tgk syahmi time tido
nampak baik sgt tapi bila berjaga
dah mcm tarzan...hihi

NM02 said...

wajah ku takde ker? ahaksss...

wahida said...

tgk anak paling sejuk hati...

..::SangRatoo::.. said...

Ati: heeheh..biasala kak ati..budak² kan..yg ibu² pun ikut jadi tarzan sebabkan peel anak :)

..::SangRatoo::.. said...

NM02: mama sherry..ini wajah yg wajib dan afdhal diingati..yg lain² ada dlm memory..hehehe..

..::SangRatoo::.. said...

wahida: kan..sejuppppppppppp mata memandangg..ummmmmmm sayangg manyiakk

wardah said...

kenapa wajah biras kesayangan tiada? kenapa? kenapa?

..::SangRatoo::.. said...

wardah: hahaha..wajah kau ada dalam otak aku..belah serebrum..takpon serebelum..ke medula oblongata..camtula..heheheh