Thursday, November 17, 2011

"Surprised"

Assalamualaikum Semua...dan Salam 21 Zulhijjah :)

Ingat lagi entry saya mengenai Zentel? Yang saya ambil sebelum ini untuk anak saya tapi saya tukar fikiran.Saya yang makan sudahnya..sedap je rasa..rasa mcm Scott Emulsion perisa oren tu je..mmg jadi kebiasaan pada saya, kalau ada ubat² je saya akan rasa dulu bagi pihak anak..hehehe..konon² nak merasai apa yang anak rasa..tapi kalau bab injection tu takdelaaa kann..(gitulahhh kau..emak mithali kononnn nye..hehehe)

Hari nie, kehadiran geng divas tak mencukupi..Ada yang migrain..(gitulahhh...alasan kan)..ada yang mc..Tengahari tadi tak kemana² dgn baki geng divas..tinggal saya dengan sorang rakan lagi.Yang lain² plak ada yang ke kedai kek nak buat kek red velvet katanya.Saya doakan beliau jadi buat kek itu dan yang penting, sila bawak bagi kawan² rasa ye..hehehe..ada juga keluar dgn rakan² lain..reunion katanya..hehehe..

Lepas sesi makan, saya ngan rakan terus ke klinik.Ambil bekalan ubat² an..Saya plak ambil Zentel utk anak bujang saya.Disebabkan sudah genap 2 tahun, doc bagi dua botol..Satu botol 10ml sekali makan..selepas dua minggu makan satu botol lagi..baik paham..  :)



"Aaron Ridzqy..awas kamu!!"



"mommy got surprised for youuu..come to mommyyy"

***sila abaikan mulut itu***

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


hoh..Zentel? what the fish is that!

"Dont come any closer mommy.."

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v



"or i shoot youuuuuuuuuuuuuu...trrr..trtttttt..tetttt..trtttt "






Sekian edisi merepek meraban :)


16 comments:

Anum said...

hehehhe
penyudahnya mak makan ek

Ati Masrif said...

kak ati pun rasa nak beli
zentel utk syahmilah

dah buncit semacam je perut dia

ntah pasal susu ke..

pasal lain..hihi~

wardah @ fie shah said...

tolonglah mommy...muncung tu muncunggg

e k i n ♥ y u s r i said...

hahahahahahahhaa
tembak mommy!!

Sue-Rya AQ said...

hahahaha...kelakar n comei je aaron tembak mummy...kikikikiki..

xpe, mummy pn elok makan jugak..utk kesihatan kan..

..::SangRatoo::.. said...

Anum: hehhe konon² nak rasa apa anak rasa..mak kene makan dulu..hehehe (perot mak pun banyak cacing gamaknye) gulp..eheheh

..::SangRatoo::.. said...

Ati: hehhe betul tu kak atie..jue tanye doc..at least sekali setahun kene makan ubat cacing ni..tapi ada juga jue baca..6 bulan sekali..tapi kite ikut doc kata sajalah :)

ZSqueenbee said...

kak jue mmg terkenal wat memek muke die..

a'aa mmg merepek meraban pon akak ni...dush dush...

..::SangRatoo::.. said...

Wardah: ko nak ikut kan? sebab nampak kiut kan? hehehehehehe

..::SangRatoo::.. said...

Ekin: tembakkkkkkkk fire fire..heheheheh

..::SangRatoo::.. said...

Sue: ye..orang dewasa pun kene makan..setahun sekali..heheheh..tembakkkkk cacinggggg!!

..::SangRatoo::.. said...

Zs: tembak untie sopie..tembakk tembakkk...~ hahahhh

Azekzk said...

seronoknye dia tembak..

..::SangRatoo::.. said...

Azekzk: terima kasih singgah.. biasala budak kan.. :)

saLLy sWeeT said...

jue... akk rase akk pon kene mkn zentel... aritu ada rase menguit² kat tuttt... tp tajot laaa.... tajott kuar panjang berjela-jela tak putus²...hahhahah

..::SangRatoo::.. said...

sally: hahahaha elok makan tu kak za..dah sampai waktu..jangan sayang kat cacing² tu..