Thursday, July 01, 2010

"Juliana"

nyeh nyeh nyeh..akhirnya aku jumpa gak lagu nih..patutlaa abah pilih nama ni..aku siap tepon abah untuk pengesahan..abah sebut je nama penyanyi..terus aku carik..berjaya berjaya!! yes yes..tapi bila dengar2..takde pon sebut yg rambut panjang..mak ni pandai je..ajinomoto..geram kot masa tu..hehehe..tak kesahlaa janji dpt dah..lagu ni kira lagu hits masa tu..album tahun 1980..okeh..layan (tapi aku nak gelakk je part panggil2 nama tuh)..adehh lawak!!! retro giler lagu nih..



PERPISAHAN TANPA RELAMU - Jamal Abdillah (Warner 1980)
● Perpisahan Tanpa Relamu
● Nasib Diriku
● Malam Pertama
● Keluhan Perantau
● Cenderawasih
● Lancang Kuning
Juliana
● Senandung Kasih
● Bingkisan Untukmu
● Cinta Dan Tangis
● Remaja Hanya Sekali
● Mekar Sekuntum Mengharum Tidak

Lirik
"Juliana"
Juliana (4x)
Renungan yang manja
Sinaran permata
Hatiku tergoda
Juliana...
Debaran hatiku
Di saat bertemu
Jiwaku terharu
Sayangku...
Wajahmu nan ayu
Lukisan purnama
Menghias mimpiku
Yang indah
Juliana...
c/o: Kecantikanmu gadis impianku
Halus budimu sungguh mesra
Ingin ku sunting penghias hati
Pembina cinta suci
Juliana...Juliana...
* Tak puas ku pandang
Wajahmu yang ayu
Selalu terkenang
Juliana...
Sentuhan kasihmu
Membelai rinduku
Bilakah bertemu
Denganmu...
Semoga impian
Kan menjadi nyata
Kita bergandingan
Bersama
Juliana...
Juliana (4x)
Ulang *
(Ahmad Nawab/Rahmat Zaki)
***aku sudah cuba memasukkan lagu tu dlm entry ni..tak bulih***

6 comments:

wardah @ fie shah said...

ayu ke? hehehe. happy birthday beras!

SangRatoo said...

harrrrr laaa...ayu raudhah lagi..ehehe..tengkiu tengkiu!

ct shah said...

happy birthday mama aaron.baru tau today is ur birthday.semoga dimurahkan rezeki,diberi nikmat kesihatan dan berbahagia disamping keluarga tercinta.:-)

SangRatoo said...

tengkiu tengkiu mama eryn..hehe..

Scha406 said...

jue..ingt hang soghang kaa ada lagu? ceq pn adaa la...'shazana'..gile pelik dgr lagu ceq tu. ntah hape2. klu nk dgr ckp eh, nnt ceq leh tlg emailkan lagu tu. dgr smpi cair taik tinge!

SangRatoo said...

sha: nanti aku email lagu aku..kau reply lagu kau..hehe..kite dgr sampai cair taik tinger! hehehe