Friday, July 02, 2010

"Sekitar MIHAS 21 - 25 June 2010"

Finally..hari ni baru ada sikit kelapangan nak upload pic gamba masa MIHAS..tu pun aku cam lampi2 je nak buat..so, layankan saja entry di bawah ni ye..
Day (1)




Day (2)





Day (3)




Day (4)

masa nih baru dpt jln2 dlm MIHAS..soping pun nan hado je..cuci mata dulu..ushar2 panas..geng2 lain gi jalan kat luar..sib baik masa nih aku pakai selipar..kalau tak jadik cam aweks shahir AF8 kt blkg tuu (ptuihh~)..melecettss walau muka tetap menten menyeringai! hehehe

Day (5)


jangan tanye berapa "kerugian" yg aku telah lakukan..hehehe..sebab aku tak rasa itu pembaziran pon..ianya lebih menjurus ke arah amal jariah..iyo laa tu juliana..hehehe..arini balik cherass..yeay!!!!


6 comments:

Sue-Rya Qistina said...

kak jue, muka kite mase ni nmpk lemau giler kan..mau nye x lemau, berjalan smpi x hengat dunia..haha

Queen Of Late Comer said...

awek shahir tuh mmg menten cun... siap ada drebar balik dari MIHAS... sori la kenkawan yg kene tinggal aritu... keke kaki oden dah x thn...

..::SangRatoo::.. said...

sue: haa..lemau..selemau isi dlm poket..hehehe

..::SangRatoo::.. said...

demmm youu..hehehe...its ocay..paham..kaki dh melecets!

wahida said...

wah...shopping sakan ko ye ju...

..::SangRatoo::.. said...

wahida: ha'ah..tu yg pose ni..hehehe :P