Saturday, July 31, 2010

Twilight Eclipse + Kenny Rogers - Ahad (25hb July 2010)

Walau dah lepas seminggu cite ni..tapi nak flashback balik..sebab...janji sudah ditunaikan..nyeh nyeh nyeh..tengkiu Pa..i luv u..dalam hati ma ada taman bunga utk pa..heheh :P


***tu gigi geraham pa kene simen ke?***






***hebak kawe..siap bulih buak peace..mu bulih???***


Dalam kul 1.00pm tanpa book tiket..dengan selamba dan riaknya..aku n Mr Ajib terus ke Wangsa Walk utk nengok wayang..sebelum tu..aku dah siap2 bagi Aaron makan..dah siap2 mandikan Aaron..sebelum anta umah Nek Tehnye..memang itu perangai aku..nak gi mana2..anak aku akan siap2kan dulu..ok..dengan mekap yg dah tersedia tercalit kat wajah ,aku bagi Aaron makan dan mandi ye para pembaca smer..sebab..aku nak jimatkan masa..kelakar...punyala kalut nak siapkan Aaron takut cair mekap..hehehe~


Wayang start kul 1.45pm..ok..sampai je kat sana..ada dlm lebih kurang 10min tunggu utk masuk...so, sempatla aku menge"pow" Mr Ajib beli makanan kat counter nun..lapa dekk..kitorang kuar tak makan dulu..sebab..aku dh terbayang2 Kenny Rogers..hehehe...

***bayar bang ..jangan tak bayar***

Ok..cite pun bermula...lupa nak syakap...beli tiket utk couple seat..hehehe..terasa cam zaman bercinta dulu...kire cam dating le nih..huhu..syiok syiok..tapi...jalan cerita ni aku takleh bla ...si Bella ni mcm cantekk..dedua die nak..bengang akuuu (ni aura cemburu)..Edward sikit punya baik..tak marah pon bila die duk cium ngan Jacob...tensen kite! sambil aku duk tumbuk bahu Mr Ajib tanda aku menyampah dgn Bella.. "ma..ni bukan kat rumah ye.." huhu~ tak puas hati kitaa....Edward..u ni salah wat pilihan tau..patutnye u tinggalkan je Bella tu..die tu curang..ahhh...time ending nape tak tunjuk dorang kawen..geramm kiteeeee!!!


pas abis ngk wayang..dalam kul 4.00 lebih kot camtu..terusss gerak ke genting klang..ada kenny rogers..lagi satu aku takleh bla..masuk je dlm tu..ouh..staf2 nye ramai yg ala adhek adhek..ada sorang tu..masa greeting "welcome sir..welcome miss"..tapii duk senyum2 kat mr ajib..hundred demm uuu...im his wife ok! hahaha~ sebabkan tghari tak makan..so apa yg terhidang dlm plate tu..abis ye..ok..cuaca masa tu ..hujan tersangat lebat..sambil makan pon..aku duk teringat2 Aaron...dlm kul 5.00 lebih camtu..hujan pun dah reda...teruss pulang..takde singgah mana2..sebab..tak sampai hati nak tinggalkan Aaron lama2..


ok..T.H.E...E.N.D!


written by Juliana Edward (mak aii..perasann!)

No comments: