Wednesday, April 13, 2011

"Kisah A&W "

Assalamualaikum semua...

Sabtu lepas...saya, Mr Ajib and of course my lil boy Aaron gi birthday party di Jaya Jusco Bandar Mahkota Cheras..ok..saya baru ketahuan di situ ada Jejesko..dan masa hari itu jugakla..saya baru tau ada Each A Cup cuma tiada rezeki sebab saya dah otw balik ke rumah..

Perjalanan ke Jejesko Bdr Mahkota Cheras sangat mencabar..jem! nasib baik setelah diinform oleh abg ipar ada eksiden depan Plaza Phoenix, Mr Ajib terus lencong masuk ke arah area umah mak saya di cheras..(ouh hye mak..sorry diana tak singgah umah..hehe..tapi mak abah saya pun tiada di rumah masa tu..saya dimaafkan) heheh.. party start kul 4pm..dan disebabkan jem itu..organizer pun dtg lewat jugak..dan kami..lagilaa lewat..hehehehe..im shorriii

sampai² je..terus call biras..kek mano A&W ni..heheh..ala tak sampai sesaat nak abiskan ayat..dah nampak maskot tu..aduih..saya terus meremang²..seriyes..saya fobia..walau dah besar ni..saya masih fobia dengan maskot²..sebab masa saya kecik² ada kisah..hehe..


***gambar hasil ehsan dari maknam***

bulu roma saya dah naik tegak²..maskot ni bulih bajet cumil kat sebelah..aaron plak mcm biasa..kalau dengan orang lain pun die takmau sangat..apakan lagi beruang ni..hehe..kata organizer.."aku mmg datangkan khas bear ni utk kau"...cisss

masa ni tgh melantak..sodap..sodap..Aaron belum "panas enjin " lagi..so, masih berkepit dengan saya lagi..ouh..lupa nak mention..kami datang sekali dgn Sally Sweet..ada sapa² berkenan..masih kosyong.. :P


ouh..sekali lagi lupa nak mention..kami semua datang atas jemputan vvip oleh Juju selaku organizer ..birthday party ini utk anak bujang beliau yg dah masuk 2thn..Hepi besdayy Alan.. semoga menjadi anak yg soleh ye..muahh..


mcm biasa...ada pose menariks dari kami sekeluarga..muahhh~
jarang ngk Mr Ajib nak pose camnih..die bajet cute hikhikhik

dan mcm biasa..kami mmg gila bergambar..hikhikhik..
mak² je masih menyeringai..anak? gitulaa..nan hado.. ^_*

dah tentu..pose menariks dari geng Diva's..
tak cukup sorang je..Linda..sebab ada majlis tunang sepupu dia..
(takpe linda..lepas ni ada birthday party yg lain..tungguuu)


masa ni..Aaron sudah panas enjin..tapi masih lagi nak berdukung..so layankan saja..hikhikhik..


Aaron ngk je maskot tu menggedik² menari lagu chicken dance..


menyampah~
agaknyelaa dalam hati..hehehe


turn Mr Ajib dukung anak..saya dah lenguh..hehe..
alasan..padahal..saya sendiri dah tembun..mengah :D



ok..ceritanya begini..saya dan geng² lain mmg dah tau lama tentang kisah ni..kisah Juju yang mempunyai adik ipar bloggers yg sangat femes amous tu..hehehe..tapi masa tu..kami masing² belum terjebak dengan dunia memblogging pun..jadi dengar sambil lalu je laa bila juju cerita..hikhikhik..arakian, setelah semua geng Divas sudah ada blog masing²..barulaa kitorang kenal sapa antara bloggers² yang terkenal..mcm tak sangka...kitorang mmg kenal rapat dengan husband juju ni..(hye Mr Salani)..hehehe..dalam pada kenal..tak perasanlaa pulak muka die seakan² sama dgn bloggers tu..ok..dah nama adik beradik pun kan.. hikhikhik..

nak dijadikan cerita...2-3 hari sebelum birthday party ni..kitorang selalu sakat juju.."wah beshlaa ko..ada adik ipar bloggers terkenal.." "die datang tak juju?".."nak amek gambar dgn dialah"..hikhikhik..dan mcm² lagilahh...hahahaha..ok..bukan tujuan apa²..kitorang mmg suka sakat masing²..kalau ada yg tak biasa..gurau kitorang mmg kasar..hikhikhik..

ok..sapa tak kenal Ben Ashaari..? bloggers yg mmg down to earth ni.. mesti kenall woooo..saya adalah salah sorang silent reader blog beliau..ni lahh adik ipar juju..adik kepada Mr Salani..(yg kami gelar Mr Kaki Pukol)..hikhikhik..dlm gambar ni..kitorang tgh gelenyor nak bergambar..hahaha~ jakun gilos..
hikhik..Tq Bro sebab sudi bergambar walau kitorang ni mak² org je..hikhikhik..ingat lagi dialog Ben "eh u all pun baca blog Ben ke?"..hikhikhik..

ok...taraaa~
(anak² yang tak mengerti apa²)..hikhikhikhik..

sebelum jumpa Ben..mmg expectection tu..ok ketinggian sama dgn salani..muka pun kompem sebiji..sebab kat header blog Ben..sekali pandang mcm muka Salani..bila dah jumpa..ok lain..hehe..Ben mmg tinggi..lebih kurang Mr Ajib..tapi die paling sasa..huih..dan masa tu muka die..lemuihhh je bak kata orang perak..

***masa ni saya tak nampak dobok***

ok..belakang saya adalah Mr Salani..heheh..mr kaki pukol..ganas kan..
ada mcm Awie tak?hikhikhik..

hoh..Aznee..betul² kenyang makan..maklomlaa..pembawakan budak..
Sally? hoh..yela..yela..sweett

eh..anak mummy dgn sapa ni?
ok..dijelaskan disini..Aaron mmg susah nak dekat orang lain..tapi kalau pandai amek hati die..
merasalaa dpt dukung die..merasala dpt dengar die berckp..
ok..dah petah..banyak sangat vocab kalau kat rumah..  :)

aini dengan tudung barunye :P

pose menariks dari kami geng divas bersama suami dan anak :)
dan maskot! ieee..seriau kite

eh..abang ni kan sore mcm jamal tu kan..ieee..mintak sign otograph bang
(sambil tunjuk pp)..hikhik..

***deme bersama besday boy alan***

heippp..jangan..nanti bini die marah..
mana bini die..tuuuuu.. (sambil muncung bibior)..
bukan tudung biru tuu..tudung baru bau kedai tuu..


terimalahhh dari kami..

iqbal, wan, aznee, sally, fie, baby haikal, ayem, juju, salani, aini, bad, besday boy alan, aaron, jue, ajib

 

p/s: kalau kawan² dengan kisah rindu tinggalkan suami dan anak..saya pula..kisah sebaliknye..hikhikhik..suami tinggalkan saya dan anak sebab kursus Team Building selama 3 hari bermula hari ini sehingga hari jumaat di Janda Baik punyee..kalau tanye saya? jawapan saya adalah..saya dah tarik diri awal² sebab tanak jadi beruang panda menangis mengenangkan anak di malam hari yg pasti mencari "milonye".. huhu sob sob..takpelaa Aaron..nanti papa bawakla kite gi jenjalan..banyak ni agenda papa kene tunaikan..  :P

TAMMAT


11 comments:

~Lady JuJu~ said...

kahkahkah...tp maskot tu mmg bajet cumil la..tiap kali nmpak kamera..buat cumil2 dia tuh...nk je aku hempok dia..kahkahkah..

ouh...thanks ye mummy jue sbb sudi luangkan mase dtg beday alan..

Ati Masrif said...

jalan belah sana tu
mmg selalu teruk...sakitt hati...

comei ah ju ni..
mata tu ...mengancammm :)

saLLy sWeeT said...

TQ jue bawak kitew... malu kite tumpang kete ayon (senyum² simpol)yah yah... masih kosyong..leh amik borang dkt menara MPAJ..tingkat 77... jgn lupe gambar posing maut okeh...hahah

aznee said...

jue, nape ko pose gamba aku yg kekenyangan itu? abis saham i dgn abg ben... sb maknam gelenyo sebok nk tgkap gamba sblh die..;p

SangRatoo said...

ladyjuju: hehehe..terima kasihlaa jugak sebab datangkan khas teddy bear gelenyor tu.. :P

SangRatoo said...

ati: gulp!..kak ati buat saya malu..jangan kak..kene bahan nanti saya ngan kawan²...hehehehe~

SangRatoo said...

sally: dasarr ko nii~ gelenyorrr :P

SangRatoo said...

aznee: mmg saja aku buh pose pembawakan budak tu..sebab aku nak bagi nampak sally je anak dara kat situ :P hikhikhik

ct shah said...

teringat besday anak buah tahun lepas kat a& w section 14.bkn anak yg gelenyor ngn mascot,tapi maknyer yg lebih gelenyor.susah nak jumpa mascot2 nih.hehehe..

SangRatoo said...

ct shah: memang..mak² yg overs dan menggelenyor dgn maskot..hehehehe

lynda said...

wei sonok la korang dpat pegi....lepas ne buat la lagi yeee