Tuesday, April 26, 2011

"Saya Berharap"

supaya "itu" menjadi kenyataan..


saya kini sedang menanti jawapan..
doakan saya.

Assalamualaikum.



21 comments:

MrS JaJa said...

Aper pun yang kak jue harap kan, jaja doakan semoga jadi kenyataan yer... =)

ieda said...

loor kenapa dikk ??
akak doakan apa yg adik harapkan dan nantikan akan dpt dan tidak akan mengecewakan adik ok ... :))

aminnnnnnnnnnnnnnnnnn

ZSqueenbee said...

nk tau jugak apakah itu??hihi..kepochiii daaaa...

ct shah said...

insyaallah,benda 'itu' akan menjadi kenyataan.hehe..dun worry.doa dan tawakal jer.

p/s:err..apakah 'itu'????mind to share???

NM02 said...

pindah umh yeh?

..::SangRatoo::.. said...

Mrs Jaja: tq jaja...maceh banyak² :)

lynda said...

saya akan doakan ianya akan jadi kenyataan...Insyaallah...

..::SangRatoo::.. said...

ieda: yela kak ieda..saya pun takla berharap sangat..sebab takut harapan tinggal harapan..jadi..biasa² saja..cuma kalau jadi kenyataan..rasa seronok sgt..insyaAllah :)

..::SangRatoo::.. said...

Zs : heippppppp...taklehhh :P hehehe

..::SangRatoo::.. said...

ct shah: insyaAllah..doakan jue ye..oh..sob sob..rasa cam terharu :S

..::SangRatoo::.. said...

NM02: erkk...jauhh tu harapan tu..tak terkejar..hehehe :P

fazilzura said...

ko ngndung lg ker?

kasi aura kt aku dulu huhuhuhu

..::SangRatoo::.. said...

lynda: tq linda.. :)

..::SangRatoo::.. said...

fazilzura: hoh..hehehe..yg itu mmg aku nak sangat..tapi bukan "itu" yg aku maksudkan..ngeee~

sALLy sWeeT said...

apa niii.... harap dapat VCO esok ekk... dengan harapan next week dah boleh cantekk... jgn cantekk x dapat... dapat yg lain.... heheh

..::SangRatoo::.. said...

Sally: heipp..cantek tu mmg dah ada..ni nak dptkan yg lebih dari cantek..hahaha~

Mommy Farra said...

huhu..fara pun doakn jugak....

..::SangRatoo::.. said...

Farra: tq farra :)sian..demam eh

aznee said...

simpily SITI!! ;p. VCO?? milo pn jadik la hai jue..haha

..::SangRatoo::.. said...

aznee: hahaha..apa ni? dah takde dahh..harapan kini tinggal harapan.. :D

Sue-Rya Qistina said...

Mummy jue, apakah 'itu'..org jauh ni pun mau tau jugak..jgn lupe bgtau k..sue doakan agar apa yg dihajati 'itu' tercapai jua akhirnya..insyaAllah.. :)