Tuesday, April 19, 2011

"Mommy Chup Cake"

Saya buat cup cake?tak tak...nak buat kek biasa pon tak berapa lepas lagi..hikhikhik...ni saya nak promote blog kawan saya yang sangat kreatif membuat cup cake (aku tgh kipas lipas ke nih..hahaha) ...aduh..saya mmg sayang sangat kalau nak makan cup cake  ni..bila dah masuk perot..takde lagi "kecumilan"cup cake semua tu kan..heheh..

saya selalu verangan pandai membuat cup cake..paling suka verangan bila menghias dan deco² cup cake tersebut..tapi lom pandai lagi laa (er..fara mintak resepi..tapi yg paling mudah.com) hehehe..so,melalui blog tersebut,  u olls bolehlah membuat tempahan cup cake untuk macam² agenda (birthday, house warming, engagement, hantaran or etc)

baiklah..tidak perlu menyerongeh panjang lebar..disamping saya nak promote blog tersebut..saya nak bagitau yg saya bakal dapat hadiah sebab dapat jadik 1st follower..hehehe..(ni motipppnyeee)  *_^ 
ni buktinye tau..KLIK yipppiee~ (tq fara)


terimalah~



12 comments:

ZSqueenbee said...

Kak Jue,kita sme laa...hihi..kita antara yg terAWL memfollow blog beliau..hihi..TERUJE ke KIPAS LIPAS ni..haha..papepon pia mmg suke tgk cup cake..nk mkn pun xsmpai hati sbb kechomelannye...

SangRatoo said...

ZS: sama dengan laa tu..hehehehe...cumil kan..iee cumil sungguh :)

kurus said...

chup cake .. akak x pernah buat .. x pandai pun ye jugak ..

1st follower ! tahniah dik :)

wardah @ fie shah said...

ah dasarrr la kau ni Jue. haha

Wawaezrill said...

salam ziarah.. comelnya famili ni... nanti jemput singgah blog wawa yea bila free...

Mommy Farra said...

hurm...kak jue,time kasih la promot blog fara ....hurm..hadiah akk monday yerk...tunggguuuuu....

SangRatoo said...

wawa: saya dah follow awak..terima kasih sebab sudi jengah blog saya :)

SangRatoo said...

Farra: um..nyum nyum..tak sabar kite..baiklahhhh~~ (sambil senyum menyeringai)

wahida said...

nok, apesal ko tag aku yg anak dah lebih 2 tahun ha? anak aku dah 2 tahun 3 bulan dah...adeh la...

SangRatoo said...

aloh nok..sorry laa mak tak pasanlaa nok..my mistake..lepas ni mak janji..kalau ada kontes..mak tag ko ye nok..mak janji ni..~ (sambil ketap bibior)

MrS JaJa said...

Salam perkenalan kak jue.. =) ..saya isteri ezam, hihihi...gedik jer kan...hihihi...saya follow kak jue...jaja pun suka cupcakes..sedappp..nak sangat buat, tapi xreti, huhuhu...order jer lah...hihihi

SangRatoo said...

Jaja: hehehe..salam perkenalan sudah ku sambut..baheklahh..kite sama² order saja..ngeeee~