Friday, April 02, 2010

"4th April 2010"

Umm..sambil makan famous amous yg aku beli kat Sogo tadi...aku pun bukak ler blog ni..isi masa terluang.bertemankan ravi officer aku..takle aku kesunyian duk kat belakang ni..ceruk nokk tmpt mak ni..umm..tarikh atas adalah tarikh yg ditunggu aku dan geng2 laen..apa bikin?? house warming kawan aku merangkap biras dan merangkap maklong kepada anak ku..hehehe..aku lom sampai lagi umah dia..so, ni 1st time utk smer geng2..memandangkan dia ni mak buyong yg tgh tunggu hari..kitorang wat ala2 port luck..aku maybe bawak pizza..geng2 lain adalaa bawak kepsi ke..blueberry cheesecake..koktel dan segala makanan..tuan umah ada gak menyediakan nasik ayam yg dimport (mak die masak laa tu!)..so, umah tu berkemungkinan besar akan menjadi taska oren sementara..hehe..sebab masing2 akan bawak anak2..i was hoping..aku dpt bawak anak nanti..pa, izinkan ye..plis plis pa..pliss plis..plis..kamu jgn nakal..uwek..lagu sayoor!!apa2 pun..harap majlis dpt berjalan dgn lancar dan meriah..opss..almost forgot..best fren kitorang jua akan dtg..Yin yitepailek! we miss u gegel!
Tadi kat Sogo..takdela beli apa sgt..cuci mata saja..rambang gak aku nengok baju2 baby..SALE!! tapi apakan daya..duit aku tak sale..kene saving dokk..aku beli dlm list je..ubat nyamuk yg cecair tu..hehehe..tapi ada gak yg bukan dlm list..sempoo pantene anti dandruft!..alamak!..aku nampak ravi cam tgh kemas2 nak balik..jadi aku kene gerak..bye!!!

No comments: