Thursday, April 01, 2010

"Yes! balik awal hari ni"

Jadi, makanya aku pun entry awal ler..hehehe..selalu dlm kul 5.30 camtu aku post blog.arini awal sket..seronok kite! tak sabar nak jumpa Ayon..tadi mr. ajib wat 3G (dia cuti arini sebab nak serbis kereta)..arakian ternampakla wajah Ayon tgh baring2..ate ate ate..skang ni aku n mr ajib giler 3G..yela..henpon masing2 ada 3G kannnn..tgh mauuu..karang bil melambung ke hapa ke..tak mandang dah 3G tu..
Pagi tadi aku gi bank pak belang dgn unit aku..cadangnya nak tukar duit syiling 50sen aku tu (satu botol susu yg besar tu) ke duit kertas..sampai sana..orang bank kata takleh tukar..kene bank in.aku dahla tak hingat no acc..sudahnye dorang check dlm sistem pakai ic number saja..then die buat satu resit bagi kat aku bagitau nanti dorang akan call bagitau dah bank in sekali dgn jumlah.aku kata ok je..jangan tak masuk sudahlahh..na..sampai sudah aku tunggu takde call pun.aku maleh nak call dorang cam segan pun ada yelaa tabung aku tu bentuk botol susu..tapi demi duit syiling 50sen yg lama aku kumpul tu..aku fikirkan cara lain..aku masuk maybank2u dah cek..wahh..Alhamdulillah..tolak baki yg ada sebelum ni..adala dlm RM250 lebih hasil tabung tu..hehe..boleh le pakai utk emergency..mana laa tau kan..
Tghari tadi kuar gi Tesco ngan geng2..aku beli barang2 makanan utk pantry ofis aku.. (apa! perlu ke aku nak ambek gambar peket milo dgn gambar biskut hup seng masuk dlm blog) pelisssss nokk..tak kuasa mak..cam biasa..makan Kepsi..aku cuma beli set jom jimat yg ada nugget, cheezy wedges ngan hot milo..(tak kuasa kite nak masukkan gambar KFC..haih!) hehehe..


* yea..!! nak kul 5.00..tak sabar kite!jom layan gambo di bawah!



sapa paling lena?





No comments: