Friday, April 23, 2010

"Aik..tinggal sikit"

Bila cek cek nengok dalam akaun..huih..kejap je dah surut..susut..terima kasih slim slim..kerana menslimkan akaun saya..penangan bershopping semalam..ala..bukan beli benda bukan2..barang yg penting tu..utk anak juga..lagipun utk gaji ni barula beli sekali banyak sebab banyak dah habis..barang2 macam tu tahan utk 2-3 bulan..cuma pampers je yg bulan2 kene beli..tu kira barang wajibla..dah tolak segala hutang piutang tu..yang lebih barulaa lega nak guna pakai utk keperluan lain..ada ke lebih?heheh..adala..tak banyak pon sikit adala..ntahle..cadang tu..terfikir niat di hati nak tambah pendapatan..berniaga..berniaga?nak niaga apa?ntah..heheh..bila takde duit..kepala ni ligat berfikir nak buat macam2..memangla manusia ni..kerana duit sanggup berbuat apa saja..Alhamdulillah kita semua masih waras..tapi jangan kerana duit kita tatau bersyukur..belajarla bersyukur dgn apa yg kita dapat dan kita terima..tapi janganlaa bersikap menerima saja..berusahalah sedikit utk mengubah kehidupan ke arah yg lebih baik..InsyaAllah...






(ni pon ada yg tak beli daripada senarai semalam)


***pilih punya pilih..sekali letak kat counter..kuar resit RM260.85...gulp!!***

2 comments:

aznee said...

ni ayon yg tido buai ke sape yg tido buai ni smp koyak?? adoi..;p hahaha.

jue, ayon minum gripe water ke pe smp 2botol kene bli..hehehe

..::SangRatoo::.. said...

satu utk sendiri..satu utk umah nek teh..heeheheheh.....buat stok..