Thursday, April 22, 2010

"Mari soping-soping"


Tiba-tiba jadi macam tak tentu arah..tak keruan..bukan apa, sebab dah gaji..jadi macam tak sabar2 duit tu nak disalurkan..Astagfirullahalazim..bukanla macam tu..sebenarnye memang ditunggu2 time gaji ni sebab banyak perkara nak dibeli..macam tau2 je kan...time tu la tiba2 ada je benda nak abis..tapi, semenjak dah ada Aaron ni perlaburan lebih menjurus kepada dia..utk aku? ada jugakla..tapi banyak yg kene buat KOS LEPAS..macam belajar Ekonomi Asas tu..tak banyak ..sikit tu adala aku beli utk keperluan aku..lupa plak..juga keperluan Mr.Ajib..sorry pa..lupa kite! aku dah wat list..banyak gak barang nak kene beli utk Aaron ni..utk umah dan umah Nek Teh (yg jaga Aaron)..pa, jadikkan nak contribute RM100 tu ..jadi kan..kan..jangan wat2 lupa eh..nyeh nyeh..petang ni balik awal, soping2 kat Manjaku Ong Tai Kim..


1.Minyak Yu yee cap limau - 3 botol (sbb aku pon pakai sekali..baunye syedap)
2.Bedak Milk Whitening Johnson & Johnson -1 botol
3.Baby Wash head to toe Johnson & Johnson - 2 botol
4.Baby Milk Lotion Johnson & Johnson - 1 botol
5.Drapolene Cream - 1 tiub
6.Vicks Vaporub - 1
7. Gripe Water - 2 botol
8. Florida Water Two Girl - 2 botol (ni minyak wangi zaman dulu2)
9. Serbuk Pencuci Pureen - 2 kotak
10. Cecair Pencuci Pureen - 1 botol
11. Pampers Drypers - 2 beg size M
12.Kapas - 1 peket (ada 3 bungkus kot)
13. Wet Tissue - 3 peket (1 peket ada 2)
14.Baby Bath Mat - 1 (ni utk umah nany nat cheras)
15.Net Buai - 1 (kat umah Nek Teh dah koyak!)




****ni ler minyak wangi tu..korang penah jumpa?penah?aku pon tak penah..since dpt baby ni baru dpt tau dari mak mertua..hehehehe****

ada lagi ke arr??umm..ummm......hehehehe..tak pasti le..yang penting kene beli dlm list..boleh caya ke arr??

No comments: