Monday, April 19, 2010

"Cerita hari Sabtu"


huh..ni le barang2 yg telah menganggu fikiran aku semenjak 2-3 minggu lepas..satu je sebenarnya (teddy bear)..yg lain2..dah sedia ada..apa ye aku nak buat dgn benda2 ni?hehehe..adala..pada yg dah tau dan yg dah boleh agak..ye betul tekaan anda..apa dia?tekalah sendiri..huhu~ teddy bear tu aku beli melalui online dari kawan blog yg aku cari bagai nak rak dlm internet..(terima kasih haida) muah muah..puas juga aku gagahkan mr.ajib merayau2 carik kat sekitar chowkit atau tepi2 kat area The Mall yg ada jual barang2 permainan borong tu..takde..kalau ada pon..na..teddy bear besar dia..nak harapkan UNCLE SWEET KEDAI PATUNG DAN GULA2 hampeh..siap jadi ejen ada la...hehehe..apa2 pun..hasilnya nanti..tunggu next entry..hehe..bila dah siap ler..hari ni pun aku nak siap2kan reben2 nye..semuanya menjadi hasil tunjuk ajar ibu mertua ku yg memang kreatif.tengkiu mak..tayunkkk manyiakkk!!

No comments: