Monday, April 19, 2010

"Cerita hari Ahad"


Untuk dirimu yg disayangi...


Mami dan papa bukanlah orang yang senang..mami dan papa juga bukanlah orang yg kais pagi makan pagi..kais petang makan petang..tapi cukup pakai..cukup makan minum..beryukur dgn apa yg ada inilah, mami dan papa akan besarkan dirimu..harap dptlah menerima dgn seadaanyaa...Mami dan papa ada impian membesarkan dirimu untuk jadi manusia yg sebaik2nya..mungkin nanti, mami dan papa tidak dapat memenuhi apa yg dimahukan..percayalah sayang..bukan tidak mahu..juga bukan tidak mampu..tapi mami dan papa mahu dirimu tahu..mami dan papa sentiasa berusaha utk memenuhi kehendakmu..mami dan papa juga mahu dirimu tahu, betapa susah dan senangnye mencari kesenangan dan keselesaan utk membesarkan dirimu..ketahuilah sayang..mami dan papa terlalu sayangkan dirimu..bila dirimu besar nanti..tiada apalah sangat yg mami dan papa harapkan..cuma kasih dan sayang serta doa yg tiada putusnya dari mu sekiranya kami tiada nanti..


kasut Clarks..sponsored by Mimi aka Kak Adik RM129


baju (RM 79.90) dan seluar GAP (RM 129.00)
sponsored by Mimi aka Kak Adik


Baju rompers 4 psg (RM 149.00) dan Socks (RM 44.00) from MOTHERCARE
sponsored by Cik Kim (adik iparku)
mami dan papa bagi apa????????
hanya kasih sayang yang tiada nilainye...heheh..tarak juai punya..
tapi mami percaya pada satu perkara....apa yg disediakan oleh ibu atau bapa pada anak2nya..itulah perkara yang terbaik..tiada siapa yg dapat menandinginya..dan mami percaya semua ini adalah rezeki utk anak mami.Alhamdulillah..ingat ye sayang..jika senang dirimu besar nanti..jika murah rezeki mu nanti..sentiasa ingatlah orang yg susah..jangan riak dan takbur..mendermalah ke jalan Allah..sentiasa solat dan doakan kebahagiaan dan kesejahteraan mami dan papa di dunia dan akhirat.amin.

8 comments:

aznee said...

mami n papa bg hadiah plg xternilai...membesakan ayon.. huhu..sedih kite..

wardah @ fie shah said...

sedih kita..apa pun semoga ayon membesar sempurna dgn kasih sayang mami dan papa..

SangRatoo said...

cik nee: kite pun sedey..huhu~

SangRatoo said...

wardah aka maklong : berlinang2 air mata den kala menaip warkah ini..sedey kite!! huhu~

saLLy sWeeT said...

Insyallah baby ayon akan menjadi anak baik... dgn didikan yg sempurna dari mami & papa nye.. yg penting agama tidak disia²kan.. itulah asasnya... tapi hebak sungguh hadiah² tuh ekk... auntie sally pon xder... tp dulu jenama paling fofuler.. KIKO... kalo dpt kire hebat la tu...heee...

SangRatoo said...

sally: insyaAllah..doakan kami berjaya mendidik ayon sebaik2nya dgn didikan agama..uih..dpt KIKO dah abis hebak tu..hebak hebak!!

~Lady JuJu~ said...

takpe la mami jue...kita beri yg terbaik utk anak kita..harta benda wang ringgit bukan tali pengukur kasih sayang. kasih yg tidak ternilai adalah kasih yg dtg ikhlas dr hati..semoga kita dpt mendidik anak kita menjadi yg terbaik..insyaAllah. dah! lap air mate. sikap rambut! sengeh! sengeh je..takyah senyum!

SangRatoo said...

heheeheh..takde plak icon sengeh kat sney..heheh